неделя, 28 октомври 2012 г.
Подготовка за зимата ...
Етикети:
българка,
владимир йосифов,
вяра,
Есен,
помощ,
Природа,
сила,
снимка,
Троянския балкан,
briagnews
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
петък, 26 октомври 2012 г.
10 години AVON | От любов към живота
видеоклип: Umbrella of Avon
Тази година се навършват 10 години, откакто любимата ни козметична Компания стартира кампанията срещу рака на гърдата, "От любов към живота". Основна цел на кампанията от самото й създаване е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Според официалната статистика всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година в България заболяват над 3 500 жени.
Юбилеят на благотворителната
кампания, AVON реши да отбележи по един нестандартен и
много приятен начин, изненадвайки столичани с артистичен проект,
представляващ инсталация от 400 красиви розови чадъра. Те грейнаха
в утрото на 23.10.2012г. на бул. "Витоша". За всички, които искат
да им се порадват, чадърите ще красят булеварда в следващите 2
седмици.
Валентина Бешевишка, Маркетинг
мениджър на AVON Дунав сподели за
тази идея: "Чадърът е символ на защита и закрила, а с 400
розови чадъра "От любов към живота" искаме да внушим и идеята за
превенция и сигурност. Инсталацията има за цел да провокира
вниманието на минувачите и да бъде повод за дискусии именно по
темата профилактика и ранна диагностика на болестта, защото открит
навреме, ракът на гърдата е напълно лечим"
Инициативата е част от
поредица активности, с които ще бъде отбелязан юбилеят на
най-мащабната благотворителна кампания в България.
За да популяризира
каузата, набираща средства чрез продажба на специална розова серия
продукти, AVON открива и базар "От любов към живота", който
ще продължи от 24 октомври до 3 ноември на последния
етаж в The Mall. Там ще те чакват екипът на AVON и
известни личности, лица на кампанията през годините, от които ще
можеш да закупиш артикул от благотворителната колекция продукти на
Компанията.
Очакваме те, доведи и
приятели!
Етикети:
10 години AVON,
бул. Витоша,
владимир йосифов,
имоти,
маркетинг,
От любов към живота,
розовите чадъри,
briagnews,
Umbrella of Avon
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
четвъртък, 25 октомври 2012 г.
Ипотека върху ипотека – риск или спасение - част 2
Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews |
Предлаганата услуга „втора ипотека“ не е подкрепена с подходящи кадри, както обичайно се случва в България, коментира брокер Владимир Йосифов от „Бряг имоти“.
Изграждането на пазара изисква бързина за завземане на
всяка ниша и на всяка цена, а това, според експерта, означава изграждане
на бизнес със служители, които нямат страх от законите.
Втората ипотека не е обикновен кредит, а спекулация,
заявява Йосифов. Рискът е огромен и затова експертите, учредяващи тази
ипотека, не трябва да бъдат обикновени банкови служители, каквато е
практиката при нова ипотека.
Брокерът е на мнение, че втората ипотека е бизнес за рисков капитал
и затова лихвите са по-високи. Но ако експертите са наясно с работата
си, втората ипотека може да е много печеливш бизнес. За получателите пък
втората ипотека е удобна, защото бързо получават свежи пари в брой.
В България все още е практика да се свързва втората
ипотека за погасяване на първия ипотечен кредит, отбелязва специалистът.
По света втората ипотека може да се ползва от коректни
кредитополучатели за всяко нещо, изискващо бързо плащане.
Втора ипотека не се прави на всеки клиент на банка и за всеки имот, предупреждава Йосифов. Тя се учредява само за хора с доказани стабилни доходи и добро кредитно досие.
Първата ипотека е първа по право, пояснява
Йосифов. Докато не се изплати тя, не се очаква изплащане на втората
ипотека. Важно е вложителите да се замислят дали са съгласни банката да
рискува парите им във втори ипотеки.
Но престъпната небрежност на стотици банкови служители води до сериозни грешки,
дори и да не става подкуп от получателите на кредит (нова и втора
ипотека), твърди брокерът. Проблемът се корени във факта, че в България
не се обсъжда кой има право да учредява втора ипотека и затова се
създава възможност за корупция.
Втора ипотека е, когато собственикът е
кредитополучател чрез учредена ипотека и иска бързо пари в брой чрез
учредяване на втора ипотека върху даден имот от банка или друг източник.
Не е втора ипотека, ако собственик на имот продава имота
си и купувачът на имота се съгласява да изплати ипотечния кредит на
продавача и банката вдига ипотеката над този имот, разкрива брокерът. За
купувача на имота това е нова ипотека (за този имот) или с други думи –
купил е ипотеката на продавача. В този случай няма втора ипотека.
Разликата е много голяма и рискът не е по-висок, както
би бил при втора ипотека, смята Йосифов. Затова такива ипотеки се
учредяват не от специалисти в рискови сделки, а от служители в
съответния банков клон. Важно е обаче банковите служители да проверяват дали имотът си заслужава парите. Ако имотът няма качества, кредитът е рисков за втората банка (новата ипотека).
Изразът „втора ипотека“, вместо нова ипотека се налага от некоректни служители,
за да заблуждават клиентите на банките, в които работят. Така те или
договарят по-добри условия за банката, или получават подкуп, за да
учредят втора ипотека (която всъщност е нова ипотека).
Някои служители използват липсата на подготвени кадри и
източват банката и парите на вложителите като учредяват втори ипотеки на
хора, които са кредитни измамници. Това започва през 1994-1996
г. и продължава и до днес, разказва Йосифов. Според него в България няма
политическа воля за прекратяване на кражби от влоговете.
Кредитите за едни всъщност са влогове за други,
твърди експертът. По тази причина Йосифов не вярва скоро БНБ или
парламентът да поискат от банките втората ипотека да се учредява от
квалифицирани експерти с добро име и високо заплащане, които е трудно да
се корумпират.
Държавата е длъжна да обясни ясни кои имоти колко струват,
категоричен е експертът. Данъчните оценки в България са фалшиви и
освен, че не носят солидни данъци, не дават и коректна информация за
пазара на ипотеки.
Брокерът дава пример с Франция, където банковите
експерти нямат право да получават подаръци от клиенти на банката или
техни близки. В противен случай биват незабавно наказвани или уволнявани.
Досега експертите на френските банки са имали право на заплата, бонуси и
екстри, давани само от банката-работодател. Това са добри банкови
практики и малко френски служители на банки ги нарушават, уверява
специалистът.
Във Франция втора ипотека за добър имот може да се
получи и извън банка при много добри условия. Брокерът смята, че в
България скоро няма да стане ясно какви права и задължения имат
банковите служители и затова ще има корупция при учредяване на нови и втори ипотеки.
В заключение Йосифов дава на хората няколко важни съвета:
1. Ако изплащате имот с ипотека, отделяйте по
час-два всеки месец, за да следите информацията за кредитните
институции. Така, ако/ когато ви се наложи да поискате втора ипотека, ще
имате точна информация, дори ако сте говорили преди време с някои служители.
2. Ако купувате имот с учредена ипотека, уверете се, че продавачът е надежден човек и няма да открадне парите ви, както се случва понякога в България.
3. Ако вие сте човек с добро кредитно досие, не рискувайте имота, парите и доброто си име с учредяване на втора ипотека за рискови начинания. Грешката може да съсипе живота ви.
Очакваме Вашите въпроси и запитвания по казуси на pariteni@netinfocompany.bg. Ние ще търсим нужните Ви отговори и ще предлагаме ефективните решения според експертите в съответните области.
Етикети:
анастасия станишева,
бизнес,
бряг имоти,
българия,
втора ипотека,
имоти,
кредит,
маркетинг,
спекулация,
pariteni.bg
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
вторник, 23 октомври 2012 г.
Кой иска да живее вечно ?
#Sofia, #streetphotography, |
Вижте как изглеждаше на 21.10.2012:
Сегашно продължително ...
Фестивал за съвременно изкуство - София, пл. България
Викенти Комитски, България - 19.10.2012 - 11.11.2012
В България ... Няма нищо вечно ... За съжаление ...
Щом това може да се случи пред Кметството на Лозенец
и охраната на НДК какво става в Слатина и Кътина ?
Етикети:
владимир йосифов,
НДК,
пл. България Викенти Комитски,
снимки,
Фестивалqсъвременно изкуство,
Sofia,
streetphotography
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
Екстремна връзка с машиниста
Етикети:
владимир йосифов,
имоти,
качество на живот,
маркетинг,
Метро,
политика,
снимка,
софия,
удобство,
briagnews
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
Незаконен казан в Пиргово работи напук на 3 митнически проверки за денонощие
Казанът бил подложен на проверка, тъй като съществува от 39 месеца, а има деклариран акциз само за 4 месеца в размер на около трийсетина лева...
Коментар:
В луксозните селски казани има плик с памук.
Варячите на спиртни напитки слагат топчица памук за пречистване на шльоковицата.
Митницата трябва да гледа не само дали селските казани плащат акциз, а и дали има въглен, през който да капе спиртната напитка - ракия !!!
Нашите деди са увивали въглени в плат и са го поставяли в съда с ракия.
Цеховете купуват филтри с въглен и според мен няма български производител на ракия, който да не ползва филтри с въглен .
Въгленът е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН !!!
Цеховете купуват филтри с въглен и според мен няма български производител на ракия, който да не ползва филтри с въглен .
Въгленът е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН !!!
Етикети:
българия,
въглен,
здраве,
митница,
незаконен казан,
памук,
ракия,
селски казани,
спиртни напитки,
туризъм,
филтър
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
понеделник, 22 октомври 2012 г.
Обзавеждане на антре
Етикети:
антре,
владимир йосифов,
магазини,
мебели,
нова сграда,
обзавеждане,
реклама,
снимка,
софия
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
събота, 20 октомври 2012 г.
Не пушете ! Моля ви, помислете за близките си !
Етикети:
владимир йосифов,
деца,
здраве,
не пушете,
осигуровки,
пушене,
снимки,
тютюн,
ученици,
Bulgartabac
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
понеделник, 15 октомври 2012 г.
Още малко
Етикети:
бензин,
бул. Черни връх,
владимир йосифов,
мотор,
Още малко,
скутер,
снимка,
цена,
Sofia,
streetphotography
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
неделя, 14 октомври 2012 г.
Подземният паркинг на Метростанция 11 - ул. Елин връх, Лозенец, София
Етикети:
бул. Черни връх,
владимир йосифов,
имоти,
лозенец,
маркетинг,
метростанция,
подземен паркинг,
ул. Елин връх,
briagnews
Онлайн реклама в Гугъл Карти се прави от хора, които познават кварталите където е бизнеса на клиента.
Добре познавам район Лозенец и София Център - мои снимки и видео са посетени повече от 92 000 000 пъти.
Помощта ми за онлайн маркетинг на продукти и услуги в Гугъл Карти и Социлани мрежи е много важна за предприемачи които не са наемали маркетинг експерти.
Цената на услугите ми се определя от поръчката.
Съветите не се заплащат.
Консултациите са платена услуга.
Обадете се:
Телефон: 0895417497
Абонамент за:
Публикации (Atom)