видеоклип: Umbrella of Avon
Тази година се навършват 10 години, откакто любимата ни козметична Компания стартира кампанията срещу рака на гърдата, "От любов към живота". Основна цел на кампанията от самото й създаване е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Според официалната статистика всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година в България заболяват над 3 500 жени.
Юбилеят на благотворителната
кампания, AVON реши да отбележи по един нестандартен и
много приятен начин, изненадвайки столичани с артистичен проект,
представляващ инсталация от 400 красиви розови чадъра. Те грейнаха
в утрото на 23.10.2012г. на бул. "Витоша". За всички, които искат
да им се порадват, чадърите ще красят булеварда в следващите 2
седмици.
Валентина Бешевишка, Маркетинг
мениджър на AVON Дунав сподели за
тази идея: "Чадърът е символ на защита и закрила, а с 400
розови чадъра "От любов към живота" искаме да внушим и идеята за
превенция и сигурност. Инсталацията има за цел да провокира
вниманието на минувачите и да бъде повод за дискусии именно по
темата профилактика и ранна диагностика на болестта, защото открит
навреме, ракът на гърдата е напълно лечим"
Инициативата е част от
поредица активности, с които ще бъде отбелязан юбилеят на
най-мащабната благотворителна кампания в България.
За да популяризира
каузата, набираща средства чрез продажба на специална розова серия
продукти, AVON открива и базар "От любов към живота", който
ще продължи от 24 октомври до 3 ноември на последния
етаж в The Mall. Там ще те чакват екипът на AVON и
известни личности, лица на кампанията през годините, от които ще
можеш да закупиш артикул от благотворителната колекция продукти на
Компанията.
Очакваме те, доведи и
приятели!
Няма коментари:
Публикуване на коментар