четвъртък, 15 януари 2015 г.

Моделът е сбъркан и затова ни страхуват

Костадин Каменов:
"Започва саморазправа на властта с тези които пишат за престапленията извършвани от нея.
Това си е чисто сплашване на журналисти, целящо автоцензура."
...

  • Vladimir Yosifov:  Моделът е сбъркан и затова ни страхуват.
    Терористите знаят, че промяна се извършва отдолу нагоре, а не както ние искаме отгоре надолу.
    Светът се променя според исканото от терористи защото знаят как се променя обществото ! Защо не се учим от враговете си ?
    Не е необходимо да използваме оръжие .
    Словото е в началото на всичко ...
    Ако успеем да подобрим живота в 10 блока, в 3-4 карета, 1-2 квартала, поне един район, голям град ... ще имаме силата да променим и Държавата си.
    Ако не може да накараме съседите да плащат сметките си как ще накараме политиците да работят за нас
    Враговете ни имат цялото време на света и променят живота ни бавно и обмислено.
    #България
    , #селендрия, #култура, #общество, #страх, #информация, #кметство,
РЕФОРМА се прави от карето в което живеем, а не от Президенството, което е охранявано от "служби".
#местоположение


Владимир Йосифов

Владимир Йосифов

сряда, 14 януари 2015 г.

Какво е безплатна услуга ?

#‎stefanrusev‬ :
"Успехът на една фирма зависи от способността да може да избере Правилните клиенти, с които да работи."
‪#‎маркетинг‬, ‪#‎успех‬, ‪#‎пазар‬, ‪#‎имоти‬, ‪#‎услуги‬, ‪#‎бизнес‬, ‪#‎местоположение‬, ‪#‎реклама‬, ‪#‎хора‬,
Имаме нужда от по-дълбоко сегментиране Вашият отговор Правилното сегментирате играе основна роля за маркетинг успеха. Качеството на предлаганите от нас продукти или услуги също има голямо значение за нашия успех. Но това не е всичко. Има и още нещо. Буквално казано смисъла на сегментирането е да …
stefanrusev.net
  • Stefan Rusev и Tsvetelina Trendafilova харесват това.
  • Tsvetelina Trendafilova: "Правилните клиенти уважават нашия труд, вдъхновяват се от него, могат да платят за него и искат да платят за него. " Интересен казус е когато предлагаш безплатна услуга, казват, че е интересна, но не се възползват от нея...

  • Stefan Rusev:  причинините може да са много, но според мен хората се страхуват " безплатната услуга" да не се окаже примамка и после да се плаща двойно. това е недоверие и лоша практика в България
    • Tsvetelina Trendafilova: Тествахме и с ниски цени. Същият отзвук. Според мен е до нагласа на бранша недвижими имоти у нас... Да, усещам и аз страх у хората.

  • Vladimir Yosifov:  За полезен съвет и предоставяне на информация ли говорим или за промоция ?
    Няма безплатна услуга !
    Нима добрата #реклама е безплатна услуга ?
    Съветът не е услуга, а част от работата ни.
    Ако наемодателят е кретен съм длъжен да го кажа, но това не е безплатна услуга, а част от работата ми.
    Ако местоположението на имота не е подходящо за наемателя не е безплатна услуга да го кажа.
    Какво е безплатна услуга ?
    От години рекламирам безплатно имоти. Това не е безплатна услуга, а помощ на хора, които не познавам и имотите им не представляват интерес за мен. Помагам . Помощ !!!
    Помощта не е #услуга.

    При свободен пазар този, който предоставя по-добра услуга печели.
    Но в цивилизованите страни всеки професионалист работи без пари на хора в беда.
    Кризата в България е БЕДА .
    Авторитетът на бранша ни страда заради неразбиране на разликата между безплатен и без пари ...
    Обяд без пари няма нищо общо с безплатен обяд .
    #успех

    P,S.
    Преди 20 години плащах подкупи за час в Нотариата.
    Днес, когато нотариусите имат ЧАСТНА практика, мога да запазя час при нотариуса на който вярвам и да получа съвет без да плащам.
    ЗАЩОТО г-жата знае, че когато имам сделка ще я изповядам САМО при нея.
    Доброто име на нотариус не е достатъчно !
    Важно е да има пазарни отношения с брокери и управители на имоти, които ще привличат клиенти на Нотариалната кантора.



Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken


Владимир Йосифов
Владимир Йосифов




вторник, 13 януари 2015 г.

Ако ми вярваш, прегърни ме !

 #‎имоти‬, ‪#‎местоположение‬, ‪#‎София‬, ‪#‎булевардВитоша‬,
 Булевард Витоша засега е мястото за европейци в София...

Владимир Йосифов
Владимир Йосифов

ЕХА !!!

ЕХА !
Тази вечер Миролюба Бенатова каза, че проблемите на сигурността във Франция започват от Затворите.
Браво !!!
От 1990-та година говоря, че за да бъде решен въпросът с престъпността в България трябва да се смени етническото управление.
ЗАТВОРИТЕ създават престъпност !!!
Дано през 2015-та година политиците гледат ‪#‎новини‬, по НОВА ...
‪#‎общество‬, ‪#‎сигурност‬, ‪#‎държава‬, ‪#‎цигани‬, ‪#‎престъпност‬, ‪#‎анализ‬, ‪#‎реформа‬,


Владимир Йосифов

Владимир Йосифов

Пренасяне от врата на врата

Според  #bgwikipedia : „под култура се разбира човешка дейност в различните нейни проявления, включително всички форми и способи на човешкото самоизразяване, самопознание и натрупване на навици и умения.
Културата е набор от правила, които предписват на човека определено поведение с присъщите преживявания и мисли.”

КОЙ ги е накарал да наемат  хамали, които имат подобен надпис на камиона си ? Това не е обикновено пренасяне !
Болката е много силна и е важно да се помисли как да се запази достойнството на ограбените !
Тук не става въпрос за пренасяне на стари мебели, печки и хладилници.
Пренася се съкровище, което е натрупано с ограбени от българи пари .
В БНБ не знаят ли какво е МОРАЛ ???

И в най-голямата ГАДОСТ трябва да има граници.
Всеки от ограбените "скъпи клиенти" на КТБ ще помни до смъртта си за ЧУВАЛИТЕ с които някой пренесе милиони от врата на врата. Така, от врата на врата, смятат всички българи, че са  пренесени в чужбина парите на вложителите в КТБ.
Отвратително !!!
КАКВИ хора са тези, които са наели  за пренасяне на ценни  картини, малки пластики, антики, монети и книги от трезора на КТБ с камиони, на които пише „Пренасяне от врата на врата” ???

#‎България‬, ‪#‎КТБ‬, ‪#‎БНБ‬, ‪#‎съкровище‬, ‪#‎хамали‬, ‪#‎култура‬, ‪#‎етика‬, ‪#‎възпитание‬, ‪#‎PR‬, ‪#‎морал‬, ‪#‎общество‬, ‪#‎хора‬, ‪#‎доверие‬, ‪#‎уважение‬,
Каквато ни е културата, такава ни е и БНБ.
Да, парите са откраднати. Хората са ограбени. Отвратителна, българска работа...
И все пак ТРЯБВА да има граница !!!
НИКОЙ не пикае върху трупа на убит враг.


КОЙ се гаври с ограбените от КТБ ???
Тези зверове не са ли  чували ДимчоДебелянов ???


Един убит 
Той не ни е вече враг
живите от враговете
бурна ги вълна помете
нейде към отсрещний бряг.

Ето, в хлътналия слог
легнал е спокойно бледен
с примирена скръб загледан
в свода ясен и дълбок.

И по сивата земя,
топлена от ласки южни,
трепкат плахи и ненужни
с кръв напръскани писма.

Кой е той и де е бил?
Чий го зов при нас доведе,
в ден на вихрени победи
да умре непобедил?

Клета майчина ръка,
ти ли го в неволя черна
с думи на любов безмерна
утеши и приласка?

Смешна жал, нелепа жал,
в грохотно, жестоко време!
Не живот ли да отнеме
той живота свой е дал?

И нима под вражи стяг
готвил е за нас пощада? -
Не, той взе що му се пада,
мъртвият не ни е враг!

Не разбирам защо сериозна PR агенция не съветва pro bono катилите как да спазват PRиличие, докато продават активи на КТБ.

Владимир Йосифов

Владимир Йосифов

понеделник, 12 януари 2015 г.

Местоположение, местоположение, местоположение



Трите най-важни качества на всеки имот са местоположението.
Малко българи знаят, че местоположението на имота им е най-важно. За съжаление Обществото десетилетия беше заблуждавано, че луксозни витрини и хлъзгави плочки правят всеки магазин луксозен.
Агенции за имоти и ипотечни експерти мълчат 25 години кое е Център на столицата. Всеки консултант имоти иска да предлага услуги в широк район и затова Центъра стига до Надлез Надежда или Завод Зрънчо.
Центърът е Синя зона.
Добри райони са Зелена зона.
Протестите за паркоместата са  „мокра” поръчка на кукловоди, които искат още поне 25 години собствениците на добри имоти в София да нямат реална представа за цената на имота си.


#Sofia#streetphotographyfacebook/Mestopolojenie.Sofia

Цената на всеки имот се определя не от марката на климатика или щорите на витрината, а от местоположението.
Магазин в Центъра на София не може да бъде с близка цена с подобен магазин на ул.  Искър.
 Улица Искър е в централната част на София.
Толкова ли е трудно да описваме точно и ясно местоположението на имота ?
Магазин на ул. Граф Игнатиев е в Центъра.

Магазин на бул. Христо Ботев, дори да е до КНСБ, е в централната част на столицата. Може да има огромен поток от хора, може да е страхотен, да, може да има стабилна цена и наем.
НО същата площ на Графа ще бъде още 100 години в Центъра на София, а този на Ботев ще е в центъра.
Старите софиянци ползваха главна буква при изписване на Центъра за да покажат къде е Ръкси, Графа, Попа, Витошка, Опашката на коня, Колоните ...


България е в криза от години. Политическа, демографска, икономическа, банкерска, културна и т.н. И все пак местоположението на тази земя е в Европа, а това е важно за поне 3 000 000 000 човека.
Дори всички българи да заминат в чужбина земята ще остане с добро местоположение и милиарди бедни и богати ще продължат да мечтаят да живеят и работят в Европа.

11 януари показа, че сигурността е важна и разумните европейци ще искат  още инвестиции в охрана на градовете им.
Графа е на няколко крачки от Министерството на вътрешните работи.
От гледна точка на сигурността това е добро, дори много добро място за магазин. Има стабилен поток от клиенти, осигурен от метростанция и спирки на трамваи, автобуси и тролеи.
ЗАЩО има празни магазини ?

Страх от престъпността принуждава собствениците на имоти в Центъра да стоят в сянка, за да не станат интересни за престъпници. Собствениците на имоти не вярват на МВР и затова пазара на наеми в Центъра на София е хаотичен.
В европейските държави / ние не сме такава, въпреки местоположението / всяко Кметство  полага повече усилия за охрана на имоти в Центъра на всеки град. Тези имоти са витрина на икономиката на града. Ако витрината не е добра бизнеса страда.
Град, в който бизнеса страда е обречен !
ЗАЩО десните политици не подкрепят бизнеса като намалят данъците и таксите на собственици на имоти в Центъра, които сключат договори за наем за срок над 7 години ?
Кметството на София харчи милиони за трева, цветя и храсти, но не намира сили да подкрепи витрината на бизнеса в София.
Защо ?
КОЙ е виновен, че собствениците на имоти в Центъра на столицата са изоставени от Кметството и Парламента като сирачета ?

ИМА виновни !

Кметството на София не може да се оправдава с неразбиране и липса на експерти имоти !
Празните магазини в Центъра на София показват ясно, че някой не си е свършил работата.
Ако София е добре управлявана европейска столица за всеки магазин ще има чакащи наематели. В агенциите за имоти и адвокатски кантори ще има депозирани суми за наемане на добри имоти в Центъра. Ще има платена такса за участие в преговори за покупка на имоти.
Така правят хората в Европа.

Шефовете на добри агенции за имоти в България знаят, че част от приходите на колеги в Европа е от такси за бъдеща сделка.  Европейски агенции имат база данни с чакащи клиенти поръчали си имоти с точен адрес.   
Български журналист чака 3 години да се освободи апартамент в определена сграда в Париж. Той плати такса на агенция близо до сградата, депозира информация за себе си, уговориха гаранция и чака 3 години. Днес е щастлив наемател на апартамент в мечтаната сграда.
Колегите му от БНР се чудят на търпението му, но това е защото не разбират колко важно е местоположението на имота.

Виждате снимки на магазини в Центъра на София.

Добро местоположение, но без наематели.
Според мен рекламата на подобни имоти трябва да стартира поне 6 месаца преди изтичане срока на договора за наем.
Ако имоти в Центъра са отдадени дългосрочно в Договора за наем може да се включи как става договарянето за следващи периоди. При добри отношения се търси пазарен наем, а това може да стане с реклама на имота.
Ако един имот дълго не е обявяван на пазара е трудно да се определи пазарния наем.
Не е необходимо да се сключват договори за наем с кратки срокове за да се получават пазарен  наеми.  
Заблуда е, че високи наеми се получават от нови наематели – балъци.  

За европейските наемодатели на имоти е важно да имат стабилен доход от пазарно определен наем. Наемодателите в Европа са активни граждани и притискат Кметството да се грижи за бизнеса в града.
Наемодателите участват в сдружения и с общи усилия оказват натиск върху политици за подкрепа на икономиката.

#имоти, #София , #магазин, #Кметство, #политика, #икономика, #реклама,
В повечето случаи проблеми в бизнеса на наемателя са видими и веднага трябва да стартира реклама на имота.
Задължение на наемодателят или на управителя на имота е да избере разумен наемател, който е готов да съдейства на собствениците ако бизнеса му закъса и бъде принуден да прекрати договора предсрочно.


Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken


Владимир Йосифов
Владимир Йосифов


Why I'm scared of the ocean

#‎местоположение‬

---



събота, 10 януари 2015 г.

Защо има война между цивилизациите ?

Защото има лица, които се страхуват, че милиони хора от пясъчните земи ще приемат удобството за част от живота тук, на Земята, и ще се откажат от традициите на племето си.
#CharlieHebdo, #Macarons, #Paris, #туризъм, #имоти, #култура, #бъдеще, #хора,

www.coolstuff.se
www.coolstuff.se
Macarons are the latest craze! Everyone loves the little crispy biscuits. This kit helps you to portion out the dough perfectly. The special baking mat sees to it that the macarons don’t stick after baking. There’s even a recipe included so you can start right away!
www.coolstuff.se





Владимир Йосифов
Владимир Йосифов