Малко българи знаят, че местоположението на имота им е най-важно. За съжаление Обществото десетилетия беше заблуждавано, че луксозни витрини и хлъзгави плочки правят всеки магазин луксозен.
Агенции за имоти и ипотечни експерти мълчат 25 години кое е Център на столицата. Всеки консултант имоти иска да предлага услуги в широк район и затова Центъра стига до Надлез Надежда или Завод Зрънчо.
Центърът е Синя зона.
Добри райони са Зелена зона.
Протестите за паркоместата са „мокра” поръчка на кукловоди, които искат още поне 25 години собствениците на добри имоти в София да нямат реална представа за цената на имота си.
#Sofia, #streetphotography, facebook/Mestopolojenie.Sofia
Цената на всеки имот се определя не от марката на климатика или щорите на витрината, а от местоположението.
Магазин в Центъра на София не може да бъде с близка цена с подобен магазин на ул. Искър.
Улица Искър е в централната част на София.
Толкова ли е трудно да описваме точно и ясно местоположението на имота ?
Магазин на ул. Граф Игнатиев е в Центъра.
НО същата площ на Графа ще бъде още 100 години в Центъра на София, а този на Ботев ще е в центъра.
Старите софиянци ползваха главна буква при изписване на Центъра за да покажат къде е Ръкси, Графа, Попа, Витошка, Опашката на коня, Колоните ...
Дори всички българи да заминат в чужбина земята ще остане с добро местоположение и милиарди бедни и богати ще продължат да мечтаят да живеят и работят в Европа.
11 януари показа, че сигурността е важна и разумните европейци ще искат още инвестиции в охрана на градовете им.
Графа е на няколко крачки от Министерството на вътрешните работи.
От гледна точка на сигурността това е добро, дори много добро място за магазин. Има стабилен поток от клиенти, осигурен от метростанция и спирки на трамваи, автобуси и тролеи.
ЗАЩО има празни магазини ?
Страх от престъпността принуждава собствениците на имоти в Центъра да стоят в сянка, за да не станат интересни за престъпници. Собствениците на имоти не вярват на МВР и затова пазара на наеми в Центъра на София е хаотичен.
В европейските държави / ние не сме такава, въпреки местоположението / всяко Кметство полага повече усилия за охрана на имоти в Центъра на всеки град. Тези имоти са витрина на икономиката на града. Ако витрината не е добра бизнеса страда.
Град, в който бизнеса страда е обречен !
ЗАЩО десните политици не подкрепят бизнеса като намалят данъците и таксите на собственици на имоти в Центъра, които сключат договори за наем за срок над 7 години ?
Кметството на София харчи милиони за трева, цветя и храсти, но не намира сили да подкрепи витрината на бизнеса в София.
Защо ?
КОЙ е виновен, че собствениците на имоти в Центъра на столицата са изоставени от Кметството и Парламента като сирачета ?
ИМА виновни !
Кметството на София не може да се оправдава с неразбиране и липса на експерти имоти !
Празните магазини в Центъра на София показват ясно, че някой не си е свършил работата.
Ако София е добре управлявана европейска столица за всеки магазин ще има чакащи наематели. В агенциите за имоти и адвокатски кантори ще има депозирани суми за наемане на добри имоти в Центъра. Ще има платена такса за участие в преговори за покупка на имоти.
Така правят хората в Европа.
Шефовете на добри агенции за имоти в България знаят, че част от приходите на колеги в Европа е от такси за бъдеща сделка. Европейски агенции имат база данни с чакащи клиенти поръчали си имоти с точен адрес.
Български журналист чака 3 години да се освободи апартамент в определена сграда в Париж. Той плати такса на агенция близо до сградата, депозира информация за себе си, уговориха гаранция и чака 3 години. Днес е щастлив наемател на апартамент в мечтаната сграда.
Колегите му от БНР се чудят на търпението му, но това е защото не разбират колко важно е местоположението на имота.
Виждате снимки на магазини в Центъра на София.
Добро местоположение, но без наематели.
Според мен рекламата на подобни имоти трябва да стартира поне 6 месаца преди изтичане срока на договора за наем.
Ако имоти в Центъра са отдадени дългосрочно в Договора за наем може да се включи как става договарянето за следващи периоди. При добри отношения се търси пазарен наем, а това може да стане с реклама на имота.
Ако един имот дълго не е обявяван на пазара е трудно да се определи пазарния наем.
Не е необходимо да се сключват договори за наем с кратки срокове за да се получават пазарен наеми.
Заблуда е, че високи наеми се получават от нови наематели – балъци.
За европейските наемодатели на имоти е важно да имат стабилен доход от пазарно определен наем. Наемодателите в Европа са активни граждани и притискат Кметството да се грижи за бизнеса в града.
Наемодателите участват в сдружения и с общи усилия оказват натиск върху политици за подкрепа на икономиката.
#имоти, #София , #магазин, #Кметство, #политика, #икономика, #реклама,
В повечето случаи проблеми в бизнеса на наемателя са видими и веднага трябва да стартира реклама на имота.
Задължение на наемодателят или на управителя на имота е да избере разумен наемател, който е готов да съдейства на собствениците ако бизнеса му закъса и бъде принуден да прекрати договора предсрочно.
Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken
Владимир Йосифов
Why I'm scared of the ocean
#местоположение
---
Няма коментари:
Публикуване на коментар