петък, 22 януари 2021 г.

 Днес, в linkedin, прочетох пост от Kolyu Minevski, Director Financial Management and Reporting at Fadata Group.

Не гледам футбол и за първи път прочетох думата "кантера".
Г-н Миневски обяснява каква и защо е такава неговата кантера.
Да, невероятно е колко твърдо и ясно съм заявявал своя кантера, без да знам, че това е избор на много хора. На свестни хора. На хора, които помагат, със знанията и опита си на хора от тяхната кантера.
Леле. Невероятно е! Повече от 15 години имам кантера!
Близките ми, семейство и приятели не разбират защо съм толкова твърд и отделям толкова много време за да помагам само на район Лозенец и граничещата част на София Център.
Самият аз, понякога, се питах защо съм толкова упорит.
Лична Кантера. Познавам района, харесвам го. Имам желание да помогна на хора, които никога не съм срещал. На непознати. Но от кантерата, която съм избрал.
Страхотно!
Преди няколко години, свалих името си от страницата във Фейсбук и написах Mestopolozhenie.Sofia. Не знаех защо го правя. Така реших, че е правилно. Усещах, че така е правилно. Не аз съм важен, а хората от кантерата, която съм избрал. Отделям толкова време от живота си за да им бъда полезен, често те не виждат какво правя. Значи името ми няма значение. Местоположението е важно и хората, които са в него.
Леле!
Благодаря, Колю Миневски!
Бъдете здрав!

Няма коментари:

Публикуване на коментар