Улица Граф Игнатиев, София Скоро ще има избори. Може дори да има и Референдум... Дали някой от ГЕРБ ще се сети, че децата, които всеки ден играят на детската площадка присътват и на няколко погребения ?
Всеки софиянец и гост на столицата може да види плачещите близки и деца, които невъзмутимо си играят край тях.
Решението е много просто !!!
Лека стена, която да скрива опечалените хора и катафалките от децата, които си играят на детската площадка.
Стената ще скрие гледката от детските очи, но няма как да скрие отвратителната некомпетентност на чиновници от Кметство на София, които са разрешили Детска площадка да бъде монтирана до входа на Храм Свети Седмочисленици.
В
националният ефир рекламират продукти и услуги на сериозни търговски марки. Те имат бюджет за телевизионна
реклама и се опитват да избутат конкуренцията от пазара. Това е пазарна
икономика. Цивилизованите хора са приели, че чрез телевизионна реклама една компания може да рекламира промоция на своя позната стока за да намали продажбите на конкуренцията и това да забави внедряване на техен нов продукт. Маркетингът е Война !
Всяка реклама е насочена към определена група клиенти. В цивилизованите страни се изработват реклами за всяка целева група. Разходите
са огромни и има експерти, които следят да не се купува телевизионно време където
скъпите ТВ реклами ще се показват с неподходящ „носител”. НЕподходящ носител е различен за всяка стока или услуга !!! НЕподходящо е да рекламирате бисквитки за работещи жени по време на сериал, в който се изнасилва работеща майка на две мили дечица. НЕподходящо е да рекламирате СОТ по време на репортаж за подслушване на протестиращи.
Рекламиране чрез НЕподходящ ТВ-носител изяжда от силата на Търговската марка ! Това е не само грешно, но и граничи със саботаж, платен от конкурентна компания. Всеки, който е отделил време да учи маркетинг знае, че изследвания показват как работи подсъзнанието.
Emmy Barouh:
"Абдул Разак Ясер : "Култивиране на паметта"(в галерия Райко Алексиев от 23 февруари)"
Силата на Търговските марки е в това, че подсъзнанието на милиони хора е приело тези марки за Силни, Добри, Полезни, Цивилизовани и имащи справедлива цена. Справедлива е цената, която осигурява добро качество при баланс на качество и добро име.
Няма как да е добра идея да се рекламират вкусни бисквитки / за дами / в епизод от телевизионен сериал, който ще бъде гледан от Х00 000 жени, които ще запомнят търговската марка заедно с грижите на майка с две дечица, която е принуждавана да проституира.
Добра идея ли е банка да рекламира ипотечен кредит чрез ТВ-предаване, в което експерти наричат в ефир грабеж новия заем от 16 000 000 000 лева, който иска правителството ?
Румен Гълъбинов, Георги Ангелов и Радан Кънев в коментари за общия държавен дълг
Всеки ТВ-носител ще бъде успешен за реклама на подходяща марка. Епизод на ТВ-сериала "Съдба на кръстовище" показващ склоняване към престъпление може би ще бъде добър носител за реклама на Застраховка имот, Застраховка живот, Абонемент за Бърза помощ, Адвокатска кантора, Дружество за защита на жени преживяли насилие и ... Едва ли е белег на професионализъм показване на "стандартен рекламен блок" на всеки 17 минути телевизионно време.
Проф. Христо Кафтанджиев учи студенти от цял свят, че добрите филми са добър пример как търговските марки избират дали да рекламират чрез този сценарий или не. В страни с разбиране какво е маркетинг има експерти, които заедно с продуценти, режисьори и сценаристи създават добро кино - рекламен носител. АКО филмът е успешен и десетилетия стотици милиони хора по света го гледат, то той ще бъде добър рекламен носител за подходящи стоки и услуги.
Силата на марката изисква уважение ! Ако една телевизия не уважава търговска марка, която с рекламите си плаща създаването на ТВ филми и ТВ предавания зрителите разбират, че Медията не се интересува от тяхното мнение. В България все още има хора, които смятат, че ефирното време е по-важно от рекламния носител. Това са хора, които не знаят каква е Силата на парите и не се страхуват от грешки.
Във време на икономическа, политическа, финансова и демографска КРИЗА не е добре да се допуска некомпетентни хора да работят с реклама защото има опасност да намалят Силата на търговските марки, въпреки, че след излъчване на добра реклама чрез неподходящ носител може временно да се увеличат продажбите. НЕподходящо е да рекламирате компания за управление на имоти по време на репортаж за саниране на блокове в Столипиново.
Луксозни имоти рекламират с #nespresso . Престижни хотели поставят кафе машини в стаите и апартаментите си и предлагат капсули и бисквитки #nespresso . Вижте : "10 Extravagant Bachelor Pads From Around the World - http://goo.gl/iJbcQv "
Кражбата на дървесина в България е поминък на хиляди неграмотни българи.
Носят се слухове, че това е резултат на успешна антибългарска кампания, която цели да съсипе българската икономика, като подпомага бедните в съседни държави.
Има логика. Може и да е истина. Няма как да зная.
И все пак ако Гърция иска да помогне на бедстващото си население е разумно / от тяхна гледна точка / да подпомага крадливата сеч в български гори...
ЗАЩО изнасяме дърва за горене, а не кутии за чай ?
Кутията за чай е просто нещо, което е необходимо във всяко домакинство. ЗАЩО неграмотните не произвеждат нещо полезно, вместо да унищожават Природата ?
Искам българско правителство да преговаря с компания като Lipton за производство на милиони кутии за чай.
Производството на дървени кутии за чай ще даде работа за много години напред.
Правителството да спонсорира рекламна кампания и във всеки български дом, в който се пие чай, да има дървена кутия за чай произведена в райони с висока безработица.
Защо в Италия селски кооперации дават работа на милиони европейци ?
Има решение !!!
Показвам ви моята кутия за чай. Дървена е. Дървото от което е направена кутията поема аромата на качествен чай и ще я ползвам с радост докато съм здрав и имам ток и вода / или докато някой не я открадне... /.
Дали ще се намерят български политици, които да се борят за доброто на хора в България, а не за братски партии в съседни държави ?
След няколко месеца са Избори2015.
Отново ще има медени дучи и обещания.
Искам кметове на от дясна партия да се заемат с договаряне на работещи проекти, които да осигурат работа на хиляди българи !
Искам всеки българин, който живее в чужбина да си купи българска кутия за чай и да знае, че е помогнал на Родината си !
Още колко години трябва да минат преди десни общински съветници от София да разберат, че първият ред маси трябва да бъдат малки и с два, а не с четири стола ???
Предателите, които управляват градове и курорти не искат да цивилизоват
"терасите" на заведенията в България защото това ще осигури десетки
хиляди нови работни места. Предателите знаят, че ако българските
заведения работят като европейски ще има пари за дицайнери и
производители на маси, столове, чинийки, чаши, прибори, рекламни
материали, бисквитки и соленки.
Предателите не искат това да се случи !
Те са доволни от комисионните, които получават от съседни държави за евтиния ток, който им доставяме... ЗАЩО изнасяме евтин ток, вместо с евтин ток да произвеждаме храни и напитки за туристите, които харчат парите си в България ???
ЗАЩО
българските заведения продават вносни бисквитки, а Гърция, Македония,
Турция и Сърбия произвеждат бисквитки и соленки с евтин български ток и ги
продават скъпо на туристи в България ???
Предателите разбират, че като изнасят евтин ток на съседните държави осигуряват
ОГРОМЕН пазар за техните евтино произведени бисквитки и соленки, които да продават на
туристи в България ...
Национално предателство !!!
Само така може да се обясни защо десни политици позволяват 25 години заведенията в България да предлагат САМО вносни продукти.
ЗАЩО десните политици не се обявят срещу износ на евтин ток ?
ЗАЩО десните политици не подпомагат ДРЕБНИЯ бизнес, който е свързан с туризма ? ЗАЩО хора, които се наричат десни политици не искат българи да произвеждат милиони бисквитки с българско брашно, с българско масло, с българско млеко, с български мед, с български плодове, с български ядки ???
Нещо не е както трябва и това не е по вина на левите политици. Те са откровени и правят всичко възможно да помагат на братски партии в съседни държави.
За левите политици е важно да изнасят евтиния ток в съседни страни, а от тям да внасяме скъпи стоки. Защото така се създава бедност, а бедността ражда електората на левите.
Вижте как е организирана пекарна в Брюксел. Така е при цивилизованите хора. Дори там, където управляват леви партии ...
Така са продавали брашно, захар, мляко, масло, подправки, ядки, плодове и спомени от векове ...
ЧЕРНОКОЖА жена продава вкусотии. Тя е чиста, спретната, усмихната и никой не си представя, че живее в гето и не се е къпала от 4 месеца. Защо нашите чернокожи жени не работят в туризма ???
Така изглежда пекарната. Тук всеки ден се пакетира ОГРОМНО количество сладкиши и се продава на хотели и заведения.
ЗАЩО те могат, а ние не ???
Нима европейците не искат да продават евтин ток на съседните държави ?
Искат, но знаят, че не трябва !!!
Евтиният ток се използва за конкурентно производство на храни и напитки, които се продават скъпо на туристи. НЯМА по-евтин износ от туризма. Предатели, туризмът не е бизнес, а износ !!!
Милиони хора от цял свят идват в България за да консумират местни храни и напитки, които плащат с родната си валута. Това е износ, а не бизнес. Само много прости хора не могат да разберат това, което казвам. Да, за съжаление в България има много прости хора...
Какво работят келнерите ?
Някои казват, че носят поръчки и почистват масите. Така твърдят тези, които са израснали с кенеф ... ей там, в далечината, в края на двора, до кочината...
Келнерите са търговци !!!
Ако келнерите са добри ще знаят на кого какво да продават. Добрите келнери разбират, че от тях зависи добруването на десетки семейства.
Ако бисквитката е вкусна келнерите получават бакшиш !!! Ако бисквитката не е вкусна, туристите не са доволни и не дават бакшиш !!!
Собствениците на заведения в цивилизовани страни знаят това и организират бизнеса си така, че келнерите да са доволни от бакшиша, който получават от туристи, които са харесали бисквитката.
Това е ! Просто е, но не е за прости хора...
Предатели, кафето по цял свят е добро и вкуса е трудно различим. Хората запомнят не арома на кафето, а вкусът на бисквитката !!!
Разберете, туристите не са израснали с чесън, сланина... и КарамелМуууууууу.
Виждате работничка в парижка пекарна, която по няколко пъти на ден доставя пресни сладкиши и соленки в околните заведения.
Туристи
от цял свят плащат с кафето си по една бисквитка или с бирата си
изяждат по няколко соленки. Всяко заведение предлага и за вкъщи / за в
хотела / . Туристите не се притесняват от Цената !!!
Туристите сда любопитни и пътуват по света за да опитат стотици видови бисквити.
Когато бисквитка им харесва купуват опаковка за приятели, колеги и роднини.
Ако се върнат отново очакват да опитат пак нещо толкова вкусно.
С всяко кафе добрият келнер носи късметче и захар, НО ... трябва да може да предложи и бисквитка - Made in Bulgaria.
Ако келнерите получават 6-10% от сметката ще рекламират бисквитки, кифлички, кекс, тарталетка или солени деликатеси за вкъщи.
Българските политици не разглеждат добре работещи заведения като място, където се извършва ТЪРГОВИЯ. Българските политици са завистливи и невежи хора. Чиновниците в Кметствата са още по-прости хора.
Прости хора не може да управляват добра държава.
Затова продават евтин ток на Гърция, Македония, Турция, Сирия, Афганистан и други сомалийски държави.
Nikolina Angelkova: "Всички
ме питат какво ще правим с логото на България. Аз мисля, че е много
по-важно какво ще предложим на българските и чуждестранните туристи.
Обслужването, сигурността, материалната база, природните ни дадености -
това са нещата, които формират туристическия ни облик."
Колко българи разбират, че бизнесът ТУРИЗЪМ е износ ?
Милиони смятат, че износ е само това, което натоварим в ТИР, влак или кораб.
Туризмът е начин, чрез който дребният бизнес ИЗНАСЯ продукцията си в чужбина .
...
До коментар [#14] от "Владимир Йосифов":
Туризма е бизнес, при който чужденците сами идват при нас, за да ни
донесат парите си.
От нас се иска само да се усмихваме приветливо,
докато си плащат сметката.
...
С малките бисквитки ще продаваме българско брашно, българско млеко,
българско масло, български ядки, български сушени плодове и български
ток.
Под текста и снимките в блога си ще публикувам рецепти на бисквитки.
Вярвам, че след година - две стотици българи ще произвеждат вкусни мини
бисквитки и ще ги продават в близкото заведение или хотел.
Върнете се тук и кажете кои бисквитки са ви харесали най-много.
/ винаги питам кой произвежда това, което ми хареса в кафене. Дори да
не съм го опитал питам, защото често външния вид показва нов почерк / АКО повече хора поискаме промяна тя ще бъде възможна.
ИСКАМ да пия кафе на бул. Витоша и да ми дават вкусна българска бисквитка!!!
Desi Dimitrova: "Бисквитка или меденка към кафенцето? Имаме в България талантливи сладкари! Само да има кой да ги подкрепи..."
Vladimir Yosifov : Да, точно това искам. Ако повече хора поискаме българска бисквитка с кафето заведенията ще бъдат принудени да ги купуват вместо вносни бисквитки. Проблемът в България е, че собственици на заведения се страхуват дали след 3-4 месеца качеството на бисквитките ще е същото. ...Вижте още
Виолина Кордева: "Не
е само докачеството обаче. Както на кексчетата казваме сега мъфини, на
сосовете - дресинг - тоест с други думи - умираме да лижем Дто на
чуждата култура, та по тази причина се пренебрегва и българското
производство!"
Vladimir Yosifov: Българите трябва да учат !!! Хлебар и сладкар от Татово време не може да продава на хора, които пътуват по света. Ако български производител на бисквитки не е виждАл на живо какво получават клиентите на заведения в Европа ще има проблеми.
"Министърът на земеделието и храните Десислава Танева откри българския щанд на селскостопанско изложение в Париж"... http://fb.me/7aj5p34iY
---
Това
е Митко от Бургас с неговото любимо Капучино! Сподели в коментар под
снимката своя фаворит от нашите Топ 5 (Кафе Лате, Американо, Корто
Класик, Флет Уайт и Капучино) и можеш да спечелиш любимата си напитка
като подарък от COSTA! smile emoticon