събота, 26 октомври 2013 г.

Важно ли е българските депутати да знаят какво е GeoMarketing ?

Така изглежда тротоар в Граничен район на Париж.
Европейците, на които забраняваме да купуват земя са израснали с такива тротоари...
Няма значение в кое село е роден българският депутат, а е важно бързо да разбере как живеят европейците в Стара Европа и как събират информация и взимат решение когато харчат пари.
GeoMarketing e
разузнаване, събиране на информация, анализ на събраната информация и предоставянето й на клиенти.

Преди  3000 години финикийците са имали хора, които събират информация за териториите през които ще мине търговския керван или войската и са информирали владетелите си.
През ХХІ век голяма част от събраната информация е достъпна за потребители на Интернет.

С удължаване на Мораториума за продажба на земя на европейци българските депутати показаха ясно, че не разбират защо сме бедни.
В България няма европейски инвестиции защото те се правят от хора, а хората имат семейства, които са свикнали да живеят като европейци. Европейците не смеят да заведат любимите си хора в страна, за която няма достъпна информация.

Българските политици явно не осъзнават, че трябва да имат съветници по въпроси свързани с имоти.  
В НСНИ вече може да членуват и физически лица /борих се 10 години за това право/, което дава възможност на партиите да регистрират експерти или да наемат специалисти от НСНИ.
 

Българските депутати са длъжни да ползват обективна информация от НСНИ какви са потенциалните клиенти на Български имоти и какво биха искали европейците да се промени за да купят апартамент, магазин, офис, къща, ферма, лозе, винарна, житница или зеленчукова градина в България.
Политик, който не се грижи да намери европейски инвеститор саботира Родината си.
Мораториумът е ярък пример на конфликт на интереси между политика, данъкоплатците, избирателите му и Родината.
Българският политик е длъжен да работи първо за Родината си, а после за стотината избиратели, които са го избрали да гарантират помощите им!

Новите депутати трябва да са наясно какво искат да знаят европейците когато купуват имот !!!
Европейците уважават парите си /ние ги наричаме стиснати/ и затова се нуждаят от много информация преди да вземат решение къде да купят имот. За всеки европеец е важно какви са хората в града, какви са съседите, какъв е кметът, какви са рисковете ...

Французите смятат, че кварталите и градовете приличат на хората, които живеят в тях.
Преди векове френските търговци и банкери са разбрали, че информацията за хората в даден квартал или град е много ценна и са започнали да я събират и продават.
Франция е добър пример за България защото е най-социалистическата държава в Стара Европа, но кметовете са НЕзависими от Правителството, а България е най-социалистическата държава в Обединена Европа, но кметовете са зависими от Правителството защото...
Френските гражданите са принудили кметствата да предоставят коректна информация за кварталите и градовете, в които плащат данъци като собственици или наематели. По-голямата част от гражданите във Франция са наематели и тъй като договорите за наем са дългосрочни наемателите имат нужда от достоверна информация при избор на квартал, където да харчат парите си. Милиони чужденци и туристи търсят информация за града и квартала.
Ако европейците не намерят информация прескачат територията и търсят държава, за която има обективна информация.
Показвам Ви превод на публичните данни за два квартала на Париж :

Районът на Rue des Mazurieres e част от скъпо предградие на Париж. Това са сгради за работещи чернокожи и араби.

Районът на Rue de L`Universite е истинския център на Париж,
известен в цял свят и е предпочитан от заможни чужденци и французи.

Внимателен анализ на информацията показва какви са хората в квартала, какви ще са съседите, какъв е кмета, данъците, таксите, престъпността, рисковете за децата, времето, силата на шума, чистотата на въздуха, възможността за спорт, местата за запознанство, чистота, религиозна търпимост и …
Тази информация е налична за всеки голям град във Франция.

Представете си колко ВРЕДНА е информацията, че 80% от българите не искат европейци да купуват имоти в България.
Тази информация веднага е регистрирана и десетилетия ще бъде използвана от конкурентите ни...


Снимки и коментари: Владимир Йосифов, BriagNews
Следващото Народно събрание трябва да се съобрази с неотложната нужда от коректна информация за всеки български град. Само така ще може да обхванат  проблемите, които пречат на европейците да инвестират в България.
Всеки кандидат за президент, депутат, кмет и общински съветник трябва да разкаже пред избирателите какво е направил за да има обективна информация за качеството на живот в България !!!
Всеки държавен чиновник трябва да е наясно, че Е ДЛЪЖЕН да осигурява коректна информация за качеството на живот в България и какво прави за да намали проблемите на българските и европейски граждани !!


Защо депутатите не оградиха българската земя и не организираха охраната й, вместо да гонят европейците от Родината ?
С гласуването за удължаване на Мораториума за покупка на земя от европейци българските депутати показаха на Нацията, че не работят за европейското бъдеще на България.

Владимир Йосифов
Владимир Йосифов

четвъртък, 24 октомври 2013 г.

Здравейте Renault, искам да покажа вашите пощенски електрически автомобили

  • Vladimir Yosifov:
    Здравейте Renault, преди няколко седмици във Франция видях уникални пощенски автомобили Renault, но не можах да ги снимам .
    Моля, изпратете ми информация и снимки на електрическите пощенски автомобили, които ще покажа на читателите на BriagNews. Пощенските електромобили Renault са ярък пример за синергетика - с едно решение се постигат няколко цели .
    Скоро Български пощи ще бъдат приватизирани и България ще е сериозен пазар за пощенски електромобили, които би могло да се закупят от Renault и с помощ от Франция да изградим електростанции в провинцията.
    Поздрави,
    Владимир Йосифов, BriagNews
Получих любезен отговор от renault.bg, но 30 дни не получих информация или снимки на специални пощенски електромобили Renault .

Днес, 24 октомври, разбрах защо от renault.bg не ми изпратиха снимки и информация .
Явно съм направил вярна прогноза и се радвам на добрата новина за сделката с Куриерската фирма Speedy.

ЕТО ДОБРАТА НОВИНА :

Speedy започват работа с първите си двадесет електромобила

Първата куриерска компания, която започва да работи с електромобили, е Спиди.
Те са закупили 20 Renault Kangoo Zero Emission, определени като най-добрият избор спрямо спецификите на градската ни среда. Вановете имат 150 км максимален пробег, за които няма да отделят и частица вредни емисии. Зареждането им ще става в собствени станции, разположени в базите на Спиди.
Електромобилите ще бъдат използвани за обслужване на клиентите в централната градска част на София. Последната, знаем, съвсем определено би могла да използва глътка въздух. Ние – също.
“В България по наши данни има над 500 компании, които би трябвало да последват примера на „Спиди“ в следващите няколко години“, заяви Мартин Заимов, , президент на Българската асоциация за елеткрически превозни средства (БАЕПС).

Владимир Йосифов
Владимир Йосифов

сряда, 23 октомври 2013 г.

Защо в Европа обичат земята си ?

Защото обичат държавата си и са свободни да печелят пари с труда си...
Защо българските села са пусти, а в Европа хора от цял свят се радват ако могат да осъществят мечтата си да купят къща и да обработват земя ?
Управлението на земеделският бизнес в Европа е различно.
Кметовете в Европа познават историята и знаят колко тежко е било положението при окупация от чужди армии . Няма европейски кмет, който би помагал на чужда държава за сметка на избирателите си .
 Всеки ден европейските селяни продават на пазара в града плодове и зеленчуци отгледани в земята си .
В Европа корупцията е ограничена и чужди държави не могат да налагат продажбата на земеделската си продукция, както се случва в България. В Европа повечето земеделски стопани се обединяват и излизат на пазара ЗАЕДНО.
Гражданите притискат Кметствата да организират големи пазари, където производители от околните села продават пресни плодове, зеленчуци, подправки, меса, сирена, готови храни, сладкиши и ... Кметствата на европейските градове осигуряват огромен пазар за земеделските производители от района.
Кметовете на европейски села се грижат за охрана на собствеността и плодовете на труда на съселяните си .
Вижте пазар в малък европейски град:

Всеки ден готвачите идват на пазара и купуват пресни продукти и подправки...
Снимки и коментари: Владимир Йосифов, BriagNews
Европейските селяни живеят добре защото всеки ден продават в близкият град плодовете на труда си ...
Европейските селяни продават пресни тиквички и дори цветове от тиквички, които панирани са много вкусни .
Пресни салати произведени в дворовете из близките села ...
Домашен зехтин и оцет
Домашна паста - в България ги познаваме като юфка ...
Домашни колбаси и сирена ...
Горски плодове - отгледани в дворове на село ...
Защо в България лимоните са с цена на печено пиле ?
Пресни селски салати, лук и репички ...
В Европа всеки ден махат листа от лозята за да узре гроздето.
Лозовите листа европейците използват за опаковка на плодове и за приготвяне на сарми...

ТОВА липсва в България !!!
Нашите кметове помагат на земеделци от съседните държави .
Защо пазарът на Графа в София изглежда така ?
В София кметовете оставиха пазарите в ръцете на ЗЛА СИЛА, която ги унищожи .
По Черноморието ЗЛА сила не разрешава организиране на пазари и нито живеещите край морето, нито туристите купуват български плодове и зеленчуци, сирена и меса .
Злата сила събира милиони от предателството си и изхранва съседните народи като обезлюдява българските села с бедност и безнадежност .
Кметът на всеки български град се избира и с гласовете на хората от селата около града.

ЗАЩО кметовете не се грижат за селяните, които са ги избрали?
Защо българските кметове не издадат заповед за определяне на площади, където всеки ден до обяд селяните от околността да продават продукцията си, а подпомагат земеделците от Македония, Гърция, Турция и ... Може би съседните държави има бюджет за подкупи...
Само така може да си обясним защо след 24 години Преход към Свободен пазар в българските градове няма нито един Европейски пазар .
Според Световния корупционен барометър 1 от всеки 4 българи е дал подкуп, но няма информация кой и защо получава подкуп в България.
Според мен кметовете на българските градове, а не политически партии са виновни за обезлюдените български села и за вноса на храни от съседните държави .
Защо депутатите забраняват на европейци да купят български лозя и да покажат на българите как европейците произвеждат качествени напитки ?
 Само чужденци могат да върнат към живота българските села ...
Ако българите искаха да обработват земята си щяха да останат в Родината си ...
 Всички български политици са виновни за положението на българското земеделие !
 Дано Господ накаже предателите !
Защо депутатите забраняват на европейци да купят земя за да произвеждат зеленчуци ?
ЗАЩОТО чужденците, които обработват земя ще поискат българските кметове да организират пазари от европейски тип и ще намалеят подкупите, които съседните държави дават на кметове на градове и села ...

Владимир Йосифов
Владимир Йосифов

Да, туризмът е въпрос на Национална сигурност !
Когато всички СЛУЖБИ започнат да си вършат работата и да следят КОЙ саботира Българския туризъм ще започне Промяната.
КОЙ спира създаване на градски пазари за храни и напитки ???
Защо туристи да идват в България и да се хранят с негодно приготвени чилииски картофи поляти с чилийско вино или с домашна шльоковица ?
Кризата кара и туристите от Стара Европа да ревизират пътуванията си .
КУБА е основен конкурент на България !
Гърция не е конкурент, а съсед, който се бори със зъби и нокти за откъсване на всяко семейство от Европа.
Целта оправдава средствата ...
‪#‎сигурност‬, ‪#‎държава‬, ‪#‎България‬, ‪#‎туризъм‬, ‪#‎вино‬, ‪#‎десерти‬, ‪#‎кухня‬, ‪#‎култура‬, ‪#‎общество‬, ‪#‎земеделие‬,
"По отношение на родният туризъм Лято 2015 - Истината е че предстоящият Сезон след загубеният Руски пазар е тотално провален, вече е факт срива и на Британският" ...
Вижте повече
 ---




вторник, 22 октомври 2013 г.

Ще има ли бунт в защита на тази градинка

Градинките в София са все по-малко и затова гражданите защитават красивите зелени  площи от опити за кражба и застрояване.
Ако някой обяви, че е собственик на тази ценна земя жителите на столичния квартал Лозенец ще се вдигнат на  бунт  и ще защитават зелената площ пред прозорците си.
Защо живеещите на ул. Капитан Тодор Ночев не се бунтуват, че Кметството на София не култивира този гъсталак и децата им не играят в европейска градинка ?
Снимки и коментари: Владимир Йосифов, BriagNews
Тази зелена площ не се използва от много години като градинка защото е пущинак. Кметството харчи парите ни за соц.иални програми на роми, но не ги изпраща с градинар на ОФ Озеленяване да направят пущинаци като този градинки за почивка и игри на данъкоплатците.
Тук не е пръскано против кърлежи от десетилетия. Около тази градинка не минава нито кмет на район, нито общински инспектор, нито полицай.
Виждате зелена площ, която е в добър район на София - на около 150 метра от Метростанция Джеймс Баучър. Тук въздухът е чист, има нови сгради, добри заведения, добри магазини, пазар и затова данъците са по-високи от десетки други квартали на столицата.
Защо Кметството на София инвестира милиони евро за Метро, а не подобрява качеството на живот на данъкоплатците?


Вижте какво показва maps.google.bg

В Европа Кметството отговаря зелените площи да се използват от гражданите за почивка и игри :
Европа е далече...
Ние сме тук и ще се разбунтуваме ако някой поиска да застрои любимата ни градинка !


Владимир Йосифов

неделя, 20 октомври 2013 г.

Страхът от Революция ражда Рекламата

Златните години на рекламата започват със Законът Défense d'Afficher от юли 1881 година чрез който се забранява лепенето на политически плакати извън разрешените места и реклами върху фасадите на френските сгради.
И днес този Закон действа и пази фасадите на френски сгради като гарантира на всеки талантлив човек място за изява.

  

Още през 1876-та година във Франция са ползвали места за реклама - прабаби на съвременният билборд . Заповед на Луи ХV от 1761-ва година забранява лепенето на плакати извън разрешените места . Тогава се ражда съвременният графичен дизайн.


 Тулуз-Лотрек
Законът
Défense d'Afficher от юли 1881 година признава силата на плаката и връзката му с Революцията...
Défense d'Afficher е анти-революционен закон и определя правилата за реклама в чертите на френските градове . До този момент художниците рекламирали навсякъде из Париж като първите реклами са от 1715-та година .
Парижката комуна от 1871-ва година показва, че Париж се нуждае от промяна и Правителството кани барон Осман да спаси Париж като създаде градът, който познаваме днес .

Широките пространства не може да се преграждат с барикади и създава добър бизнес-климат  за талантливите хора, които започват да печелят пари и слава вместо да правят Революции .

Барон Осман е член на Академията за изящни изкуства и като добре образован и опитен администратор е разбрал значението на великите художници за привличане на туристи в Париж . Той е съвременник на ужасната грешка, която през 1863 година прави Академията за изящни изкуства като отхвърля картината „Закуска на тревата” от Едуард Мане и като умен човек разбрал, че импресионизма е оръжието с което ще се промени света .
Барон Осман е знаел, че Едуард Мане е искал признание и слава и става водач на бунтарите само за да си отмъсти на Академията.
Император Наполеон ІІІ прави опит да намали гафа на Академията за изящни изкуства и  нарежда творби на художниците бунтари – импресионисти – да бъдат излагани в „Салонът на отхвърлените”, където светлината и ярките тонове в картините на независимите художници променя мисленето на парижани и туристи.
Да, туристи.
Скандалът, който създава Академията отеква по света и художници и ценители на изкуството от цял свят идват да видят Лувъра и раждането на импресионизма .

Рекламата подпомага бурното развитие на френската индустрия и води всяка година милиони туристи.
Рекламата е пъстър паметник на гениалният барон Осман, който прекроява най-известният град на земята. С широките булеварди, разумно определени 20  парижки района, красиви паркове и Лувъра Париж привлича талантливи хора и разпространява надежда за по-добър живот.
Рекламата убива Революцията .
Така е и днес .
Преди 3-4 месеца в Куба разрешиха рекламата на частни къщи за гости / туризъм /. 
Революцията приключи и кубинците ще могат свободно да рекламират и продават труда си ...



Владимир Йосифов