четвъртък, 10 януари 2019 г.

Реклама на местоположение на имоти

Рекламирам местоположение на имоти.
Мога и правя неща, които брокери на имоти нямат време да правят. 
Мога да създам интерес към дадено местоположение, а от там и към имота, който рекламира агенцията за имоти.
Това е полезно за имоти, които биха имали трудна реклама заради висока пазарна цена, сериозна нужда от ремонт, дълъг ремонт на улицата, труден характер на собственика или нещо друго, пречещо на бърза и лесна сделка.
Тогава съм полезен аз.
Защото мога да бъда чут и от собственика, и от участници на Пазар имоти като страничен човек. Човек, който не е пряко свързан със самата сделка. Това ме прави сравнително обективен, а това е важно.
Дори една сделка да не се осъществи в кратък срок, много хора ще разберат за имота, брокера, агенцията, местоположението на имота, за района, за собственика или търсещия подобен имот. Понякога просто трябва да се изчака. Да се рекламира спокойно имота и да се създава интерес.
Брокерите нямат време за такива имоти. Тогава съм полезен аз.
При такива случаи аз продължавам рекламата на местоположението и трудния имот. Когато настъпи момент за сделка водещия брокер се включва отново. По този начин агенциите за имоти не губят времето на брокери да се занимават с трудни имоти, а работят за по-лесните и бързи сделки.
Днес, през 2019 година, офертите вече нямат само две страни. Офертите вече не са като монета, а приличат на осмоъгълник.
Смятам, че рекламата на имот или рекламата на търсене трябва да се разглежда като осмоъгълник !
Обяснявам работата си като създаване на осмоъгълника - в един ъгъл на този осмоъгълник рекламирам имота, в друг ъгъл на осмоъгълника рекламирам местоположението, в друг ъгъл на осмоъгълника рекламирам брокера, в друг ъгъл на осмоъгълника рекламирам агенцията, в друг ъгъл от осмоъгълника рекламирам строителя, в друг ъгъл на осмоъгълника рекламирам обзавеждане и оборудване... рекламирам търговци в района... рекламирам Кметство на София и всичко това в една Рекламна кампания.
Добрият имот е като осмоъгълник. В правилният осмоъгълник всички ъгли и страни са равни. Всяка част на рекламата е важна колкото другите части.
Ако едната страна е слаба, то имота има слабости. Някои слабости са оправими с време и пари, други слабости са непоправими и с време, и с пари.
Като обективен човек показвам всяка от страните на имота, който рекламирам. Брокерът не може, а и не трябва да е обективен, защото е брокер на една от страните при имотна сделка.
Рекламата ще бъде тотална борба за надмощие !
Когато имаме малък пазар, какъвто е българския, рекламата определя кой ще празнува. Затова рекламата на имоти ще се променя и ще променя Пазара на имоти.
Всеки работил дълго на Пазар имоти знае, че има и периоди на застой, и периоди на оживление. Рекламата усилва ефекта на оживлението и намалява загубите в периоди на криза.
Поздрави,
Владимир Йосифов,
реклама на местоположение на имоти
0895 417 497, vladimiryosifvo@gmail.com



Няма коментари:

Публикуване на коментар