четвъртък, 26 март 2020 г.

Онлайн пазар имоти

Като част от екипа на Broker360 съм дежурен, онлайн, по 10 часа дневно, всеки ден, без почивен ден. Скайпът ми е отворен и може да се свържете с мен, на живо. Да ме гледате в очите и да слушате отговорите ми.
Обадете се!
Ако сте над 50 годишна възраст и не разбирате какво е Виртуална реалност и за какво говорят всички - обадете се. От началото на 2020 година отговарям на въпроси за VR технологии и очила за Виртуална реалност.
Обяснявам как се разглеждат снимки 360 градуса, как се гледа видео 360 градуса, как се преживява Виртуален оглед. #VR50plus
Ако сте над 60 годишна възраст, но имате Skype, обадете се. Ще ви обясня, наистина разбираемо, какво става в тези тежки времена. #VR60plus
Ако сте над 70 годишна възраст, но ползвате Skype, обадете се. Аз съм търпелив. Спокоен. Разбирам проблемите на хора, които не са наясно с новите технологии. Разбирам, че не искате да се учите. Няма да ви уча.
Спокойно, отговорно, с примери, ще обясня как работи Онлайн Пазар Имоти, ще обясня какво може да поискате от брокер имоти и какво може да очаквате във време на Извънредно положение, и тежка икономическа криза. #VR70plus
Владимир, #ГледайОчитеМи

Няма коментари:

Публикуване на коментар