понеделник, 23 март 2020 г.

Съвети, идеи, помощ

Здравейте, аз съм администратор на страницата.
Казвам се Владимир Йосифов.
Част съм от екипа на Broker360 и Club360.
Имам опит като брокер на имоти по време на криза.
Подготвен съм за работа в Онлайн Пазар Имоти.

Всеки от харесалите facebook.com/Vitosha.Boulevard.Sofia/ може да ми задава въпроси, да поискате съвет, да поискате момощ при даване или наемане на имот.
За Вас или за свои близки. Ако мога - ще помогна.
Пазар наеми ще претърпи сериозни промени. Малко наемодатели имат опит. Ще им е полезно, повярвайте ми.

Дори, да имате желание само да поговорите с някой, който разбира какво се случва на пазара - обадете се.
+359 895 417 497

Извънредната ситуация изисква да се срещаме онлайн.
Може да ползваме различни платформи: телефон, Skype, Viber, Google Hangouts или други. Зависи от това дали искате да се виждаме и чуваме едновременно онлайн, или искате само с мен да говорите, виждайки ме, очи в очи през телефон или скайп.

Ще бъде полезно и за наематели, и за наемодатели.
Екипът на Broker360 използва Google Hangouts и обсъждаме как може да бъдем полезни в кварталите Изток, Изгрев, София Център, Лозенец и Хладилника.
https://www.facebook.com/Vitosha.Boulevard.Sofia/photos/a.394614350623737/2806038622814619/

Няма коментари:

Публикуване на коментар