събота, 21 март 2020 г.

Анализ на Онлайн Пазар Имоти

Здравейте, Monika Staneva.
Правя прогнози, а не пророкувам.
Анализирам огромен обем информация и правя прогнози, вече ... 30 години.
Лукановата зима не ме изненада. Тогава помагах и на приятели на баща ми да оцелеят. Виденовата зима не ме изненада. Тогава помагах на роднини на жена ми да оцелеят.

Изненада ме 11 септември, НО, когато видях втория самолет, разбрах, че Светът е променен. Казах на всичките си ближни.

Изненада ме вируса. НО, само до там. След това се старая да планирам стъпките на управляващите, както бих направил аз. От гледна точка на управляващ Държава.
Затова имам точни прогнози.

Точността на прогнозите ми е над 70%, а това е доста. Засега, не ползвам махало. Прогнозите ми са само на база анализ на информация.

Пазете се!
Мислете!
Четете хора, които отговорно пишат какво мислят.

Доскоро,

Коментар в






Няма коментари:

Публикуване на коментар