вторник, 5 февруари 2019 г.

Време е да се говори коректно за имоти !

Здравейте, Dimitar Kalaydzhiev, Пазар имоти се променя, но бавно.
МНООООООООООООГО бавно.
Дори най-добрите, а вече има много и добри брокери на имоти, работят без да показват НАЙ-ЦЕННОТО за всеки имот - #местоположението му !!!!
Все още повече от 2/3 от офертите, дори на добри Агенции недвижими имоти, са без коректна информация за местоположението на сградата.
Без да е ясно къде е сградата е направо нереално да се говори за Пазар #имоти. Поне 1/3 от цената, или по-простичко казано, цената на един имот може да бъде поне с 1/3 по-висока от Средната цена за района ако има добро #местоположение !!!!!
А ако местоположението е уникално, то, цената му, може да бъде със 100% и повече над Средната за Района. Още повече, че в София районите не са познати в провинцията.
Цената на имот край #Глухарчето не може да се сравнява с цената на имот в Долната земя - ул. Здраве. А всички експерти говорят за Средни цени като събират в един чувал оферти от ул. Здраве, до Екарисажа на човешки органи, с оферти на имоти край Глухарчето.
Време е да се говори коректно за имоти !
Местоположение, Местоположение, Местоположение
Никъде не се говори за :
брокера, брокера, брокера,
защото не брокера продава имота, а МЕСТОПОЛОЖЕНИЕТО МУ ...
Каквото е местоположението на имота, такава ще му е продажната цена, към момента на продажбата и зависи от това дали бика е наоколо, или мечката.
Когато от прозореца на имота се вижда бик, собствениците имат нужда от реклама на местоположението за да получат НАЙ-добрата цена търсещи купувач, който има парите и харесва мястото където е имота.
Когато собствениците виждат от прозореца си мечка имат нужда от реклама за да продадат имота си, на каквато цена е възможно, защото няма купувачи, и чрез реклама може да конкурират стотиците продавачи, които нямат пари за добра реклама.
Рекламата е важна!
Ако не беше важна защо гледаме реклами на Кока-Кола ?
С уважение,
Владимир Йосифов,
#реклама на местоположение на имоти








Няма коментари:

Публикуване на коментар