събота, 15 декември 2018 г.

Реклама при търсене на имот в Лозенец, София

Здравейте, колеги и приятели!
Когато имате купувач или наемател за Район Лозенец, София, обадете се. Ще рекламираме заедно търсенето му.
Сделката е Ваша!
Рекламата е наша!

Поздрави,
Владимир Йосифов
#имоти #София #реклама #Лозенец #Хладилника
В София има над 2 млн. души!!!
Рекламирам имоти и местоположението им в София. Казват, че в работни дни в столицата има до 3 000 000 човека. Част от тези 3 000 000 души имат нужда от реклама за да покажат, да обяснят ясно, какво искат да получат от Пазар имоти. Всички хора искат да спестят пари и време. Често това става като ползват реклами. През XXI век, рекламата помага на модерния човек да използва повече време за удоволствие, а не за срещи с хора, които не му помагат. Моята задача е да осигуря време за удоволствия и срещи с близки хора, вместо в напразни огледи и лъжи. Рекламирам търсене на имоти на изрично, ясно определени от Клиента места. Без скрити дефекти! Без лъжливи обещания! Без пазарлъци и извиване на ръце! Всеки брокер, фирма, наемодател, продавач, наемател или купувач може да плати Рекламен пакет и аз ще покажа в Социалните мрежи какъв имот предлага или какъв имот търси. Рекламите ми показват ясно какво иска Клиента. В Рекламният пакет публикувам само обективна информация защото аз не съм част от Агенция за имоти, Адвокатска кантора, ЧСИ, Заложна къща, Бързи кредити, Банка, Застрахователна компания, Строителна компания, Община, Етажна собственост или друг голям играч на Пазара. Аз съм експерт реклама на имоти и местоположението им. Това е. Само това! Съветите ми и рекламите са без мое участие в самата сделка за предлагания или търсен имот. Така информацията, която публикувам чрез Рекламния пакет е истина. Нямам личен интерес от самата сделка. Няма място за лъжи. Няма преговори. Няма Втори шанс. Една лъжа - край. Рекламата се прекратява. Телефонът на лъжеца се изтрива. Лъжците крадат не само парите ни, а и времето ни. Животът ни е кратък и никой няма право да краде дори един час в лъжливи огледи. Харесвам някои места повече от други. Тук съм субективен. Харесвам Центъра - Синя зона. От южните квартали харесвам Лозенец. В Лозенец харесвам повече Горен Лозенец и Хладилника. Това е моето субективно отношение към районите в столицата. Но информацията на Клиент, купил Рекламен пакет е обективна, защото аз публикувам само това, което иска Клиента, а не това, което аз харесвам. Обадете се: 0895 417 497 Пишете ми: vladimiryosifvo@gmail.com Когато Рекламата е поръчана от агенция за имоти, брокера гарантира за истината в публикуваната информация. Когато Рекламата е изградена с моя помощ аз ще гарантирам за истината в публикуваната информация. В този случай, ако закупилият Рекламен пакет излъже, загубва правото да рекламира чрез мен имота си . Завинаги! Няма Втори шанс! Животът е кратък. Всеки от нас има право да опазва времето си от лъжци. Владимир Йосифов

Няма коментари:

Публикуване на коментар