петък, 21 декември 2018 г.

Георги Янков: "Купувачите имат много повече информация за пазара 🏠 от продавачите‼️"

#primoplus.bg



Владимир Йосифов Купувачите са амбицирани да спестят парите си. Те търсят информация, говорят с експерти, плащат за съвети...
Много продавачи очакват голяма сума пари и не мислят за няколко хиляди евро повече или по-малко. Това е странно, но е факт.


Брокерите предпочитат да работят за амбицирани клиенти и затова залагат повече на купувачи. А, и, купувачите, когато купят по-евтино, плащат премия. 

Продавачите не отделят достатъчно време за да събират информация. Не се подготвят. Не говорят с експерти. Не плащат за съвети. Когато са доволни - плащат комисионна и ... изпращат бутилка вино или торта. Да, да, и любезен отзив. С благодарност.
Но, премия не плащат. 
Когато брокер си свърши добре работата, продавачите плучават хиляди и хиляди евро повече за имота си, а не искат да платят премия, защото плащали комисионна на агенцията.
Комисионната е за сделка с цената която са поискали !

Премията е за брокера, който е направил така, че продавачите да получат по-голяма цена за имота си.

За 30 години наемодатели и продавачи загубиха много защото не искаха да плащат бакшиш. Премията е бакшиш. Огромен бакшиш. 
От няколко години има промяна, но все още е невидима защото думата "бакшиш" е акана. 
Продавачи, когато сте доволни платете бакшиш и го наречете "премия", "хонорар", "комплимент", "пари за почивка" ! 
Вие сте доволни защото Вашия брокер е инвестирал време и пари за да създаде, това е думата, СЪЗДАДЕ, условия за добра сделка.
Брокерите имат нужда от пари. Те работят за пари. 
Торта и уиски могат да си купят. 

Весели празници!


Няма коментари:

Публикуване на коментар