Другарите смятаха, че като държат Властта могат да принудят всеки българин да работи без заплащане на знанията и опита, който има.
Донякъде това беше възможно преди 25 години .
През 2015-та година няма как да принудите българин със знания и опит да работи като друг българин, "хванат с примка в гората". Така казвахме преди 1989-та година за хора, които Партията налагаше в туризма...
Ако България иска да има туризъм ще трябва да осигури обучение на персонала !
Разберете, преминаването от Обществено Хранене към Туризъм е много бавен и сложен процес. Трябва да се наемат хора, които знаят разликата и са виждали и едната система, и другата система. Преподаватели, които са "почивали" 34 години в бунгало в Черноморец няма как да обучават персонал за #Туризъм.
За политиците това е под достойнството им и не трябва да се занимават с келнери, но тогава ще ходят на работа с колело, а не с брониран автомобил.
Защо в този ресторант никога няма проблеми ?
Защото собствениците плащат справедливо за опита и старанието на персонала и клиентите са доволни.
В Бургас и региона винаги е било различно от Варна и региона.
Персоналът във Варна и околните села е бил винаги по-селски. Не знам защо, но е така.
В Бургас има някакво спокойствие и уважение към парите, все още.
Това, което се случи в Златни пясъци трябва да се изучава във всяко учебно заведение, свързано с туризма !!!!!!
- Едва 380 места за 830 туристи в кошмарния ресторант в Златни пясъци
Двата хотела „Double tree” и „Хелиос” в Златни пясъци са обслужвани от един ...
НЕ !!!
Не е имало слаба организация, а хората, които работят в тези хотели са без опит.
АКО имаха опит и знания щяха да знаят какви продукти им трябват за да посрещнат 1000 туристи.
АКО имаха продукти, повтарям ако имаха продукти, хора с опит биха изхранили още толкова туристи без проблеми.
Медиите, а и екипа на министъра на туризма Николина Ангелкова не казват дали е имало продукти.
ТОВА е важно!!!
АКО е нямало осигурени продукти за изхранване на 900 човека е САБОТАЖ !
Някой е платил да се изработи този скандал.
Не може да се посрещат гости без продукти за храна.
Организацията на храненето е втори въпрос.
Приемам, че е имало продукти.
Въпреки, че имам съмнения, приемам, че няма саботаж, поръчан от съседна страна.
Та, ако е имало продукти, министъра на туризма Николина Ангелкова, е длъжна да попита ЗАЩО не е имало НОЩНА смяна в кухнята.
Министъра на туризма Николина Ангелкова трябва да попита защо при зазоряване не е имало 2-3 служители на двата хотела, които да започнат рязане на хляб, салами и кашкавал.
Някой трябва да попита защо 1 час преди започване на закуската не е имало един / САМО / един човек, който да направи малки пици калцоне с останалите от машината за рязане кашкавал, салами, малко лук, пърченца гъби и една маслинка.
Някой трябва да обясни дали в ресторанта е имало необходимата техника или тя ще бъде доставена за сезона!!!
АКО е имало техника защо не е използвана?
АКО е имало достатъчно хладилна площ защо не е включена да работи ?
КОЙ пожарникар е прегледал техниката в ресторанта и кога ?
АКО е имало необходимата техника ЗАЩО нощната смяна не е приготвяла супи, печени меса и ганритури ?
ЗАЩО нощна смяна не е приготвяла заготовки от зеленчуци и десерти ?
Преди 30 години участвах в изхранването на 1500 ЕДНОВРЕМЕННО !!! човека в един ресторант . Това беше Ресторант Лебеда в Панчарево. Ресторанта работеше само вечерно време с Вариете.
32 - ма сервитьори и само 4 - ма готвача !!!
Да, и управителят и съпругата му...
Всеки от сервитьорите имаше задача . Готвачите не се занимаваха с белене на картофи, моркови и лук, почистване на чесън, почистване на гъби, рязане на хляб, измиване на салати, репички, домати и ...
Само за 2-3 часа на ден всичко ставаше като по учебник.
Как ?
Бушев беше обичан и уважаван от персонала. Бушев беше ресторантьор с опит.
Само той пое задачата да организира това геройство.
Вместо да получи медал след края на сезона, Никола Анастасов и другари му спретнаха капан, изгониха го и го оставиха да умре в мизерия.
Съпругата му се поболя и за година-две умря.
По онова време Бушеви имаха 3 годишна дъщеря. Не зная кой отгледа детето на един от най-добрите ресторантьори в България...
Народният артист Никола Анастасов, като Партиен секретар, не помагаше при организацията на доставки на продукти, а се грижеше другар - кафеджия да поеме този невероятен ресторант.
Това е България !
Всеки, който покаже знаия и опит и разработи заведение или хотел ще бъде СМАЗАН.
Затова никой не смее да покаже целият си потенциал.
След 1990-1995 година обучавах данъчни агенти - срещу входа на МФ, ул. Георги Раковски.
Продавах 1000 сандвича и 250 - 300 пици на ден.
ВСЕКИ ден !!!
На 7 кв.м. площ. Останалото беше тоалетна, склад и мивка за киснене на яйца /с белина/.
На 7 кв.м. организирах работата на 10 човека.
2-ма души бяха нощна смяна. Те задушаваха пилета с гъби, варяха яйца, варяха картофи и моркови и още ...
Студентка в НАТФИЗ приготвяше пиците с натрупаните дребни парчета месо и кашкавал от машината за рязане./ 2 фурни /
Един човек режеше с машина пушен врат и кашкавал.
Един човек смесваше салатите за сандвичи.
Един човек продаваше сандвичи 12 часа / с три микровълнови печки и две преси за сандвичи / .
Един човек помагаше на всички и заместваше всеки един при почивката му.
Двама души почиваха, защото се работи и събота и неделя.
ТРИ хлебарници изработваха питките и хляба...
Защо министъра на туризма Николина Ангелкова не се бори за бюджет за награди на най-добрите във всеки курорт ?
Защо кмета на всеки град в близост до курорт не се бори за бюджет за награди на най-добрите в курорта ?
Защо Министерство на финасите няма бюджет за награди на най-добрите готвачи ?
/готвачите създдават печалбата в ресторанта, а не управителя на хотела !!!!!
АКО готвачът няма опит и знания няма да може да създаде печалба с менюто /
Защо Министерство на социалните грижи няма бюджет за награди на най-добрите в български курорти ?
БЕЗ награди няма как да има успехи в туризма.
Хората учат до края на живота си само ако са мотивирани.
Когато мотивацията е да получаваш само заплата няма как да бъдеш ангажиран да създаваш печалба.
Защо няма процент от печалбата на хотела за готвачите ?
Моля министъра на туризма Николина Ангелкова да отговори дали знае колко процента от печалбата на ресторант с 5 звезди се отделя за опити на нови рецепти .
Това, че селяндурите, които управляват хотели в България не знаят не означава, че и министъра на туризма не знае.
Министерството на туризма трябва да има отговор на всеки въпрос, свързан с туризма !!!
За да стане това трябва да имат експерти, които познават бранша, а не кухи тикви, които някой зам.министър е довел. Приятели на зам-овци даваха звезди на 5звездни хотели.
Това е липса на опит !!!
Защо не е имало един човек нощна смяна и двама от зазоряване ?
КОЙ трябва да научи селяндурите как се хранят 1000 души .
Да попитат Никола Анастасов, той отговаряше за Ресторант Лебеда и даваше акъл как да става всичко .
1500 гости 4 готвачи и 32 сервитьори .
Да питат Николчо, той ще им обясни как се прави туризъм.
Нали Партията БКП го беше направила Отговорник !!!
Това е България .
Никой нормален не би харчил парите си Тук ..."
Защо не е имало един човек нощна смяна и двама от зазоряване ?
КОЙ трябва да научи селяндурите как се хранят 1000 души .
Да попитат Никола Анастасов, той отговаряше за Ресторант Лебеда и даваше акъл как да става всичко .
1500 гости 4 готвачи и 32 сервитьори .
Да питат Николчо, той ще им обясни как се прави туризъм.
Нали Партията БКП го беше направила Отговорник !!!
Това е България .
Никой нормален не би харчил парите си Тук ..."
Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken
Владимир Йосифов
Икономията е майка на мизерията - Стършел
"- Татко, каква е разликата между човека и петела?
- Човека го скубят жив."
---
"Само
ден след като разбрах за оплакванията на туристи от почивката си в
България, проверихме на място и двата хотела, които бяха посочени в
сигнала и първите констатации са вече факт."
Двата
хотела „Double tree” и „Хелиос” в к.к. „Златни пясъци” са обслужвани от
един ресторант, а организацията по изхранването на настанените туристи
е...
---
Nina Alexander: "Подавам ръка на всички излъгани:
http://www.ninaalexander.net/.../%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0.../
http://www.ninaalexander.net/.../%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0.../
---
- Snejana Ivanova: "Мммдааа,само с мерак не става,трябва и акъл...."
- Lilia Kostova: "Много тъжна тази история за ресторант "Лебеда" в Панчарево И аз искам да знам защо толкова често така се получава в нашата държава..."
- Snejana Ivanova: "Приказката за българския казан в ада...".
- Vladimir Yosifov: "Гадовете с титла Народен са много.
Скоро го наградиха с висока награда .
Никой не каза какво е правил като Партиен секретар ....Вижте още - Snejana Ivanova: "Тия са гьонсурати! Ти ги плюеш-те викат роса ме роси......"
- Две Дечица Веселушки: "Ама ми реват после от бранша, че няма туристи... поемат 1000 гости без идея за изхранването им. Понякога много м е срам...
Пак се замислям дали да почивам със семейството у нас. Как може тия хотелиери да са толкова тъпи?
Това не е алчност, това е Тъпост. Срамно е, тия си попиляват бранша." - Nevyana Hristova: "Точно тази вметка не ми е ясно, но преди 5 години идва испанка у нас за 20 дни и ми каза, че ще повторим тяхната грешка на презастрояване, така и стана. А що се отнася до персонала, взичко се учи, а 1ят урок е, че всичките ти минути на 8 часов раб. ден са работа."
- Snejana Ivanova: "Ако ще и да ми подаряват почивка на нашето море,ако ще и пари да ми дават да ида,пак няма да го направя!Преди две години за последно ми стъпи кракът там-на гости на приятели във Влас....Бетон без никакво озеленяване, лайна в морето, пияни европейски лумпени и нашенски мури, мангали, проститутки, чалга, капалъчаршийски боклуци , сергии и гнусни капанчета с монтегаски цени.... НЕ, благодаря!"
- Roumen Galabinov: "Браво Владо, точно и ясно послание."
- Eli Semerdjieva: "PRокрадва - харесва ми."
- Станислав Грозев-Щъркел: "Като плащаш фъстъци-получаваш маймуни! Стара американска мъдрост!"
- Мария Брешкова: "За всичко сте абсолютно прав. Сам не ми стана ясно първата снимка към материала защо е сложена, като няма нищо общо с туризма. Снимката е на стара къща от гр. Елена, която се намира срещу автогарата, а собствениците и нямат нищо общо с туризма?!"
Vladimir Yosifov: Да, Мария Брешкова, така е, тази къща е там, но според мен точно описва как изглежда социалистическият начин за посрещане.
Обществено Хранене, обществен транспорт, Всичко за Народа, Стандарт на живот и всички други соц. лъжи, които PRомиха мозъка на заетите в туризма.
Хората, които управляват тази част от икономиката са виждали такива имоти.
Собствениците имат имот, който ясно контрастира с XXI век в страната, която е приета в Лувъра .
Обществено Хранене, обществен транспорт, Всичко за Народа, Стандарт на живот и всички други соц. лъжи, които PRомиха мозъка на заетите в туризма.
Хората, които управляват тази част от икономиката са виждали такива имоти.
Собствениците имат имот, който ясно контрастира с XXI век в страната, която е приета в Лувъра .
---
Владо Руменов сподели:
Здравейте г-н Премиер,
моля, говорете с министъра на туризма дали в хотелите "Double tree" и "Хелиос" е имало продукти .
Г-н Борисов, моля, попитайте,
дали хора от екипа на министър Ангелкова са проверили наличие на продукти и дали е имало работещи хладилни площи и готварска техника ?
Обявената причина "слаба организация" е смешна и обидна за всеки, който има представа от туризъм .
Този случай трябва да се изучава .
Само така няма да има нови случаи гладни туристи да бият персонала ...
Бъдете здрав !
plus.google.com/u/0/+ВладимирЙосифов
514 последователи | 3 154 762 показвания
---
Няма коментари:
Публикуване на коментар