понеделник, 13 февруари 2012 г.

Коментар към : Качествените търговски имоти „учудващо устойчиви“ в кризата

магазини в Париж, снимка, Владимир Йосифов, BriagNews
И в България има хора, които знаят ценно е доброто местоположение на магазина им !


Кризата в България не пречи на магазини с отлична локация.
Проблемът на наемодателите не е липсата на желаещи, а тяхната мотивация.
Липсата на ясна визия как ще бъде разработен магазинът е стряскаща !
Всеки ден разговарям с няколко кандидата да наемат магазини и когато разкажа условията на клиентите ни - затварят телефона.
При огледите е още по-странно.
Въпреки привидното съгласие по телефона - при оглед с условията на собствениците за срок на договора от поне 5 години и гаранция от 3 наема за коректност / извън депозита / когато се срещнат кандидатите със собствениците - започва мънкане.
Огледът е среща, на която Вие, наемателите оглеждате имота,
а наемодателите оглеждат Вас !
Вие искате да облекчите условията на договора за наем, а ТЕ искат да отсеят нефелите кандидати.
Разберете !
През 21 век няма предварителен разговор .
Преговорите започват още от първото обаждане по телефона.
...
Владимир Йосифов,
маркетинг и реклама на имоти,
София - Център и Лозенец - Хладилника

Няма коментари:

Публикуване на коментар