петък, 7 септември 2012 г.

Със средна скорост от 350 км./ч. влакове печелят битката със самолетите

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews








































Миналата година BriagNews публикува мои снимки на ЖП гари в Париж и Брюксел.
Показахме как се охраняват и каква е атмосферата в тях.

Тази година ще покажа как изглежда гарата в Тулон, Южна Франция, където в момента тече основен ремонт и затова не показвам снимки отвътре.
Виждате гара във френски град с население около 170 000 жители, което е по-малко от жителите на Бургас, България.
Защо има такава разлика между атмосферата в Бургас и Тулон ?
Хората са различни . Държавата е различна . Кметовете са различни .
Поколения наред в двата града са живели различно и имат различни представи за качеството на живот.
Кметовете на Тулон са избирани от хората за да работят за благото на Тулон,
а кметовете на Бургас са спускани с парашут от партийни централи за благото на партийни величия.

Много обичам Бургас .
Това е град с атмосфера и е много по-добро място за живот от Варна.
 Хората определят облика на града. Варна е по-студен град. Може би е по-красив и затова е Морска столица, но няма атмосфера. Хората правят атмосферата, а не сгради и градинки.

В Тулон хората са важни . Правителствата идват и си отиват. Кметовете се сменят .
От хората зависи дали ще живеят добре, по-добре, още по-добре.
Няма значение каква е политиката на Правителството или на Европа.
Жителите на Тулон ясно показват как искат да живеят и го изискват от политиците .

Избрах близки по характеристики градове защото искам да покажа, че Държавата
*,
а не хората по места дърпат България назад.
И в Бургас, и в Тулон се работи за подобряване качеството на живот първо на местните хора, а после на туристите.
Инвестициите се правят от центъра на града към плажовете, а не обратното.
Това показва на местните хора, че Кметството работи за тях, а не за туристите.

У нас политиците не се грижат за Народа, а за партиите си.
Това е огромната разлика между България и Франция.
България
* не прави нищо за да принуди БДЖ да осигури човешки условия за клиентите си.  Държавата България остави БДЖ / и Български пощи / като счупени корабни мачти,
които плуват в морето зад кораба, защото са свързани с дебелите въжета на такелажа
и застрашават живота на екипажа / народа /.
Български политици не приватизираха БДЖ и Български пощи защото знаеха, че бързото развитие на Железниците и Пощите ще дърпа напред икономиката на България и ще предизвикат бързи изменения в мисленето на населението.

Ако преди 20 години БДЖ и Български пощи / те са свързани /  бяха продадени на чужди компании днес щяхме да имаме влакове като тези, които виждате на снимките.
Зле работещите Български пощи са причината в България да няма развита онлайн търговия, която е основата за развитие на дребен и среден бизнес в Европа.
Зле  работещите БДЖ и Български поще са основните причини за бедността в България !
БДЖ е основен виновник за слабият туризъм в България.
Европейците пътуват с влак през почивните дни, а със самолет през ваканциите.
Европейските туристи имат две ваканции  и още 20-30  уикенда всяка година пътуват с влак.
Представете си колко милиона туристи БДЖ е отказала да дойдат в България .
Колко милиарда евро сме загубили заради опасните,  бавни и мръсни влакове и грозните гари на БДЖ ?
Колко милиарда евро сме загубили заради лошото управление на Български пощи,
които трябва да организират изпращането и получаването на колети с български стоки на доволните туристи ?

Представяте ли си как бихме живяли ако БДЖ беше частна компания ?
Ако БДЖ и Български пощи работеха в пазарни условия разликата в качеството на живот в София и провинцията щеше да е много по-малка .

В Тулон биха нарекли загубите, които трупат БДЖ и Български пощи ПРЕСТЪПЛЕНИЕ .

Френските скоростни влакове имат добре работеща СОЦИАЛНА програма.
Билети за всеки влак се продават три месеца по-рано на цена от 5-6 ПЪТИ по-МАЛКО от цената на билета в деня на пътуването.
Ако днес ще пътувате от Париж до Тулон цената е 130 евро
/ за 900 км / при средна скорост 350 км в час.
АКО сте купили билета си  90 дни по-рано цената му щеше да е 27-30 евро за втора класа.

Вижте на снимките как изглежда Втора класа в скоростен влак на
SNVF.
Така всеки французин може да пътува на символична цена  
Няма и не може да има пътници без билети.
На всяка гара има служители на Френските железници, които проверяват билетите на пътниците ПРЕДИ да се качат.
Не е възможно да се качите без билет, но дори да се качите без билет трябва да си купите във влака / с глоба / .
Ако пътник откаже да закупи билет от кондукторите във влака ще бъде АРЕСТУВАН от охраняващия влака  полицицай и осъден по бърза процедура.

Социалната прогарама на Франция включва и карти с намаление.
НЯМА пътуващи безплатно ФРЕНЧ-ейци със семействата си , както са българските БДЖ-ейци . Пътниците на Френските железници не биха плащали билетите на пенсионирани преди 40 години служители на железниците и семействата им.
Който иска да ползва френски влак ТРЯБВА да плати !
Така е във Франция.

Тук, в България, не е така и това съсипа БДЖ, защото БДЖ-ейците, които пътуват с безплатни карти пътуват в Първа класа и пречат на пътниците, които са платили билет за да пътуват малко по-нормално.
Когато пътувам в командировка с влак се срамувам от наглостта и липсата на елементарно възпитание на бившите служители на БДЖ, които се разпищолват из купетата на Първа класа.
Това не може да се случи никъде в Европа .
Нека не забравяме, че Социалното министерство на Швеция дава безплатни билети на пенсионери за пътуване с ферибот и влак  , НО не в ПЪРВА класа .

Първа класа е за хора, които не искат да им мирише на пот, мръсно, чесън и запръжка.
В Първа класа пътуват / дори в БДЖ / хора, които искат тишина и спокойствие за да почиват или работят.
Никой пътник в Първа класа не иска да слуша рибарски лъжи  и спомени за пиянски запои на БДЖ-ейци, които получават солидарно пенсия и солидарно пътуват безплатно през цялата година.
Ние, които работим за да може НАШАТА пенсия солидарно да се дава на БДЖ-ейците и плащаме билети, в чиято себестойност солидарно е включено и БЕЗплатно пътуване на железничари и семействата им  сме принудени да пътуваме като статисти в Български игрален филм.
Грозно е безплатно да пътуват и хората, които са участвали в престъпни схеми за източване и ограбване на БДЖ !

Обърнете внимание колко млади мъже и жени работят на Френските гари и сравнете ситуацията с  ЖП гарите в България.
Поздравявам всички смели и работливи българи, които се спасиха и заминаха да  работят и градят кариера в Железниците по света.
Бъдете здрави !

Владимир Йосифов,
BriagNews,
Щрихи от Франция, Лято 2012

сряда, 5 септември 2012 г.

Синя зона | София 2012

Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews
Без коментар ...
Не, не мога .
Синьото не беше ли цветът на СДС ?
---
Защо Българска Православна църква не се грижи за несретниците като този човек ?
Поповете не са ли чели Старият завет ?
Как карат скъпите си коли ?
Как носят скъпите си часовници и скъпоценни камъни по кръста над коремите си ?
---
Очаквайте  фото-репортаж за Канцеларията на Светия Синод ...
Страшно е ...

Реставрацията на Цар Освободител започна


Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews











Днес паметникът на Цар Освободител ще ще бъде вдигнат с кран и пренесен в леярна за ремонт и реставрация.  Предвижда се реставрацията на постамента да бъде завършена за 135-тата годишнина от Освобождението на България на 3 март 2013 година.
Очаква се за Коледа 2012 Паметникът да е готов и да радва софиянци и гости на столицата.
Както е практиката в Европа, докато се извършват реставрационните работи паметникът ще бъде ограден с негово фотографско копие.

понеделник, 3 септември 2012 г.

Презрели плодове от неоформени корони на овощни дървета цапат София


Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews

Виждате спирката на автобуси и новият тротоар на бул. Черни връх, на няколко метра от Метростанция Свети Наум .
Черните точки са размазаните презрели плодове, нападали от овощни дървета с неоформени корони.
Всяка година очаквам Столичният инспекторат да накара служители от Дирекция Зелена система към Столична община да оформят короните на плодните дръвчета за да не цапат с плодовете си тротоарите в София.
За моя изненада Дирекция Зелени системи не оформи короните на овошките дори около новите настилки около метростанциите на Втори лъч .
Защо ?
Защо инж. Симеон Димчев не върши работата си както е в европейските столици ?

Както се разбира от информацията в сайта на Зелена система инж. Симеон Димчев би трябвало да нареди оформяне короните на овощните дървета, които украсяват с цветовете си столицата всяка пролет.

Кметството на София похарчи милиони за да направи София по-красива и животът ни да стане по-добър.
Кои са служителите на Община София които работят против Кмета на София и гражданите ???


Предмет на дейност на дирекция "Зелена система" е управление, стопанисване и инвестиционен контрол на зелената система на София, която представлява всички зелени площи за широко обществено ползване и за публична общинска собственост.
Дирекцията съгласува всички инвестиционни проекти в частта им, засягаща зелената система, издава становища, експертизи, разрешения и откази за дейности, отнасящи се до зелената система и дълготрайната и храстова растителност на територията на Столична община.

Директор: инж. Симеон Димчев.


Издава разрешения за отсичане на дървета.

Миниизображение
видеоклип :
Моля, уважавайте парите !

50% от БГ домакинства пестят от разходи за храна

50% от БГ домакинства пестят от разходи за храна

Коментар :
Това е въпрос на култура.
Нямат време да задушат с подправки и обезкостят едно пиле, което да ползват за сандвичи.
Изхвърлят корените на магданоза и копъра, а не ги замразяват за супа и пиле.
Не правят бульони, които да замразяват, а изхвърлят в канала.
Ии още задължителни за доброто домакинство хитрини...
Кризата ще бъде дълга.
Научете децата си да готвят !