неделя, 22 декември 2019 г.

Виртуални обиколки за GOOGLE от доверени фотографи




Във видеото виждате Георги Палпурин. Неговите #panorama360 са като реалност.

Аз съм доверен фотограф на Google и предлагам различен тип услуга. Ако живеете извън София и ме наемете за брокер при даване под наем на апартамент, офис, магазин или заведение ще получите и уникална за 2020-та година услуга. Ще добавим в Договора за наем, че аз, Владимир Йосифов, като доверен брокер на наемодателя, ще имам достъп Веднъж месечно / или Веднъж на два месеца/ в имота за #снимка360, #видео360 или #Live360. Така наемодателят ще знае как изглежда имота му без да се налага да идва в него.
Наемателите не биха имали нищо против защото в Договора за наем има добавена Декларация че аз няма да публикувам никаква информация за наемателя. Всички снимки и видео ще са видими само за наемодателя.

Ако наемодателят иска да ползва VR очила ще му пакажа как. Чрез #VR50plus, ние в Агенция за недвижими имоти Broker360 се грижим за клиентите си.
Следете хаштаг VR50plus и ще се уверите колко голям опит имаме с наемодатели и продавачи - възрастни хора.
Четете, гледайте, обмислете, говорете с роднини, приятели, близки, съседи.
Когато имате нужда от доверен брокер имоти - обадете се на телефон: 0895417497, Владимир Йосифов, доверен брокер за София Център и Район Лозенец.
Доскоро,

Няма коментари:

Публикуване на коментар