СТРАХЪТ ОТ РЕВОЛЮЦИЯ РАЖДА РЕКЛАМАТА
София, 21.10.2013
Златните години на рекламата започват със Законът D`efense d`Afficher от юли 1881 година, чрез който се забранява лепенето на политически плакати извън разрешените места и реклами върху фасадите на френските сгради.
И днес този Закон действа и пази фасадите на френски сгради като гарантира на всеки талантлив човек място за изява.
Още през 1876-та година във Франция са ползвали места за реклама - прабаби на съвременният билборд . Заповед на Луи ХV от 1761-ва година забранява лепенето на плакати извън разрешените места . Тогава се ражда съвременният графичен дизайн.
Тулуз-Лотрек
Законът D`efense d`Afficher от юли 1881 година признава силата на плаката и връзката му с Революцията...
Jules Cheret D`efense d`Afficher е анти-революционен закон и определя правилата за реклама в чертите на френските градове . До този момент художниците рекламирали навсякъде из Париж като първите реклами са от 1715-та година . Парижката комуна от 1871-ва година показва, че Париж се нуждае от промяна и Правителството кани барон Осман да спаси Париж като създаде градът, който познаваме днес . Широките пространства не може да се преграждат с барикади и създава добър бизнес-климат за талантливите хора, които започват да печелят пари и слава вместо да правят Революции .
Барон Осман е член на Академията за изящни изкуства и като добре образован и опитен администратор е разбрал значението на великите художници за привличане на туристи в Париж . Той е съвременник на ужасната грешка, която през 1863 година прави Академията за изящни изкуства като отхвърля картината „Закуска на тревата” от Едуард Мане и като умен човек разбрал, че импресионизма е оръжието с което ще се промени света .
Барон Осман е знаел, че Едуард Мане е искал признание и слава, и става водач на бунтарите само за да си отмъсти на Академията. Император Наполеон ІІІ прави опит да намали гафа на Академията за изящни изкуства и нарежда творби на художниците бунтари – импресионисти – да бъдат излагани в „Салонът на отхвърлените”, където светлината и ярките тонове в картините на независимите художници променя мисленето на парижани и туристи.
Да, туристи.
София, 21.10.2013
Златните години на рекламата започват със Законът D`efense d`Afficher от юли 1881 година, чрез който се забранява лепенето на политически плакати извън разрешените места и реклами върху фасадите на френските сгради.
И днес този Закон действа и пази фасадите на френски сгради като гарантира на всеки талантлив човек място за изява.
Още през 1876-та година във Франция са ползвали места за реклама - прабаби на съвременният билборд . Заповед на Луи ХV от 1761-ва година забранява лепенето на плакати извън разрешените места . Тогава се ражда съвременният графичен дизайн.
Тулуз-Лотрек
Законът D`efense d`Afficher от юли 1881 година признава силата на плаката и връзката му с Революцията...
Jules Cheret D`efense d`Afficher е анти-революционен закон и определя правилата за реклама в чертите на френските градове . До този момент художниците рекламирали навсякъде из Париж като първите реклами са от 1715-та година . Парижката комуна от 1871-ва година показва, че Париж се нуждае от промяна и Правителството кани барон Осман да спаси Париж като създаде градът, който познаваме днес . Широките пространства не може да се преграждат с барикади и създава добър бизнес-климат за талантливите хора, които започват да печелят пари и слава вместо да правят Революции .
Барон Осман е член на Академията за изящни изкуства и като добре образован и опитен администратор е разбрал значението на великите художници за привличане на туристи в Париж . Той е съвременник на ужасната грешка, която през 1863 година прави Академията за изящни изкуства като отхвърля картината „Закуска на тревата” от Едуард Мане и като умен човек разбрал, че импресионизма е оръжието с което ще се промени света .
Барон Осман е знаел, че Едуард Мане е искал признание и слава, и става водач на бунтарите само за да си отмъсти на Академията. Император Наполеон ІІІ прави опит да намали гафа на Академията за изящни изкуства и нарежда творби на художниците бунтари – импресионисти – да бъдат излагани в „Салонът на отхвърлените”, където светлината и ярките тонове в картините на независимите художници променя мисленето на парижани и туристи.
Да, туристи.
Скандалът, който създава Академията отеква по света и художници и ценители на изкуството от цял свят идват да видят Лувъра и раждането на импресионизма .
Рекламата подпомага бурното развитие на френската индустрия и води всяка година милиони туристи.
Рекламата е пъстър паметник на гениалният барон Осман, който прекроява най-известният град на земята. С широките булеварди, разумно определени 20 парижки района, красиви паркове и Лувъра Париж привлича талантливи хора и разпространява надежда за по-добър живот.
Рекламата убива Революцията .
Рекламата подпомага бурното развитие на френската индустрия и води всяка година милиони туристи.
Рекламата е пъстър паметник на гениалният барон Осман, който прекроява най-известният град на земята. С широките булеварди, разумно определени 20 парижки района, красиви паркове и Лувъра Париж привлича талантливи хора и разпространява надежда за по-добър живот.
Рекламата убива Революцията .
Преди 3-4 месеца в Куба разрешиха рекламата на частни къщи за гости / туризъм /. Революцията приключи и кубинците ще могат свободно да рекламират и продават труда си ...
#briagnews, D`efense d`Afficher, владимир йосифов, коментари, Революция, #реклама, снимки, Франция
Няма коментари:
Публикуване на коментар