вторник, 26 март 2019 г.

Обущар в Лозенец, София



Добър обущар. Работлив. Честен. Добре работи.
Защо децата от ПГ по облекло „Княгиня Мария Луиза“ не ползват услугите му за поправки на обувки, на чанти, на ципове на якета и каквото друго се сетят ?
Да имат обущар до гимназията е полезна ЕКСТРА !

Може би, преподавателите им не разбират колко е полезно за учениците им да работят с познат обущар, познат кожухар, познати плетачи, бижутери...

Жена ми казва, че само аз виждам такива връзки. Жена ми казва, че не трябва да очаквам от хората да виждата така живота около себе си.
Не, жена ми не е права !
Тя вижда чаша с малко вода...

Аз съм оптимист и вярвам, че приподаватели от Професионална гимназия по облекло ще покажат на децата, които образоват, колко е важно да имат приятели от бранш облекло, обувки и аксесоари. Наистина вярвам в доброто.
Владимир Йосифов,

1 коментар:

  1. Млад мъж. Симпатичен. Добре работи. Частник. Наемател на помещението. Наистина е странно, че учениците не го ползват. Попитах го.

    ОтговорИзтриване