вторник, 26 март 2019 г.

ЗУЕС коментират Ирена Перфанова, Цвета Наньова и Емануела Фролошка



Кметство София трябва да назначава Служебни домоуправители в сгради без добре работещ домоуправител !!!
Агенциите за недвижими имоти трябва да предлагат услугата Управление на сгради !!!!!!!!!
Само така ще може да цивилизоваме Пазар имоти.

Не е нормално аз да съм третия гледал този клип !!!
Много пъти каня НСНИ да публикува свои статии и клипове на всяка от стпраниците ми. На профилите ми в Социалните мрежи.
За изминалите 25 години съм доказал доброто си отношение към всички членове на НСНИ.
PRипомням, че съм първият българин поискал да бъде член на НСНИ като физическо лице приемащо Етичния кодекс и спазвайки добрите практики.


Поздрави,
Владимир Йосифов,
#реклама на #местоположение на #имоти

Няма коментари:

Публикуване на коментар