вторник, 21 май 2013 г.

Коментар към : Защо плащаме комисионна на брокерите

Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews

Защо плащаме комисионна на брокерите

Комисионните в България варират от 1% до 15% според вида и местоположението на имота


Коментар:


Потърсете в Гугъл информация за ключова дума КЛИЕНТ  и ще прочетете :
rechnik.info :
Човек, когото обслужват – купувач, посетител и т. н. В магазина имаше двама-трима клиенти. Клиенти на банка. Клиенти на хотел.
НИТО дума за услуга и пари .
---
Потърсете в Гугъл информация за ключова дума УСЛУГА  и ще прочетете :
rechnik.info :
1. Действие в полза или в изгода на друг (човек, учреждение и др. ). Правя услуга. Моля за услуга.
2. Битово обслужване, улеснения. Комунални услуги. Пощенски услуги.
НИТО дума за пари и клиенти .
---
Още много години  ще бъде така .
---
Всяка агенция предлага САМО услуги .
Някои са безплатни / част от маркетинга на услугите / ,
а други са платени, при желание от клиентите на агенцията .
Примери :
Оглед на имота - безплатен ;
Оценката на имота - платена услуга ;
РекламаТА на имот - влиза в микса на услуги включени в комисионната при сделка ;
РеклаМА на имот - платена услуга, при която НЕ се плаща комисионна при сделка ;
СъветиТЕ преди и по време на преговори - безплатна услуги, които подпомагат сделката и получаване на комисионна ;
СъвеТИ за управление на имота - платена услуга, извън пределите на сделката, за която може да е платена, но може да НЕ е платена комисионна ;
---
От години пиша, че агенциите за имоти, в условията на Интернет, са преди всичко рекламни агенции .  Кризата изостри проблемите и търсенето на клиенти е НАЙ-ВАЖНАТА част от работата на агенциите .
Търсенето на платежоспособен купувач или добър наемател е маркетинг услуга !
Чак след намиране на подходящ купувач или добър наемател идва ред на главният брокер, който води преговорите и адвокат, който консултира клиента на агенцията .
---
Потърсете в Гугъл информация за ключова дума МАРКЕТИНГ  и ще прочетете :
rechnik.info :
1. Проучване на пазара с оглед търсенето и предлагането на стоки.
2. Отдел в учреждение или фирма, който се занимава с възможността за пласиране на продукцията.
Само тук виждаме думата ПАЗАР ...

facebook : Площад Джузепе Гарибалди, София

Владимир Йосифов,
маркетинг и реклама на имоти

Владимир Йосифов

Няма коментари:

Публикуване на коментар