сряда, 12 септември 2012 г.

Въпроси към г-жа Десислава Атанасова, министър на здравеопазването - 2012 година


Добър ден г-жо Атанасова,
обръщам се към Вас в качеството Ви на министър на здравеопазването
в добре работещото Правителство на ГЕРБ.
Правителството на Бойко Борисов инвестира милиони в нова техника за българските болници.

Г-жо министър защо лекарите, които отговарат за качеството на платените от пациенти услуги не могат  / или не искат / да дадат точна диагноза ?

Г-жо Атанасова, колко диагнози направени от български лекари се проверяват в чужбина ?
Защо не проверявате диагнозите на  Александровска болница в София ?
Колко от " снимките " на Ядрено - магнитен резонанс са професионално разчетени ?

Александровска болница получава пари за услуга, която не извършва изцяло.
За какво Ви е снимка без разчитането й ?

Знаете ли, че френски лекари се страхуват да отворят диск с диагноза на лекар от Александровска болница, защото имало случаи на заразяване с вирус ?

Знаете ли, че изображението направено във Франция е същото като това,
което е направено в Александровска болница,
НО доктори в Париж не вярват, че лекари са направили диагнозата на Български снимки ?
---
Всяка година България би плащала милиони лева компенсация ако имаше работеща Съдебна система .
Знаете ли, че сериозни клиники в чужбина се подиграват с диагнозите на Александровска болница ?

Имате ли смелост като министър на здравеопазването да откриете банкова сметка за спонсори, които да плащат проверки в чужбина  на диагнози на НЕКАДЪРНИЦИ, наричани Български лекари, които работят с безумно скъпата техника закупувана от Правителството на ГЕРБ ?

Владимир Йосифов, потърпевш гражданин

Текстът е коментар в novini.bg


Снимка © Булфото

вторник, 11 септември 2012 г.

ProИнтервю с Христо Атанасов

Бизнесът в България се нуждае ПЪРВО от интелигентни съдии,
които да познават търговското право в Европа и да имат смелостта да отсъждат справедливо.
Въпроси :

1. Г-н Атанасов, след колко години ще има такива съдии и в България ?
2. Г-н Атанасов, каква е връзката между високата престъпност и маркетингът в България ?
/ Според Вас има ли такава връзка ?/
Бъдете здрав !



ИМА ЛИ МЪДЪР ПОДХОД В ДАНЪЦИТЕ

Снимка: БГНЕС

Коментар:
Справедливо ли е бедните да не плащат данъци ?
Голама част от бедните хора в България имат жилище.
Трябва бедните хора да не плащат РЕАЛЕН данък сгради, данък смет, ДДС ?
Виждате какво става в Гърция, където не плащат данъци...

Нагоре по стълба, която води към ... нищото



България, София, Лозенец,
на 2.00 метра от ремонтираният със стотици хиляди лева бул. Черни връх
и на 15 метра от входа на Метростанция Джеймс Баучър . 
В България се строи от провинциалисти за провинциалисти .
Няма значение дали българските архитекти са завършили ВИАС или УАСГ
защото и едните, и другите не могат да забравят родното си място .
Площадът и главната улица на селищата в провинцията са " лачени " .
Само на няколко крачки встрани нещата са застинали както е било при дядовците им преди Освобождението...
Как се бръснат сутрин българските архитекти и общинари ???
Не се ли срамуват от работата си ???
Владимир Йосифов, BriagNews, vladimirproperty.com

САЩ почита жертвите на атентата от 11 септември


Коментар:
България бе ударена на 18 юли защото 11 години родни политици не показаха добрата органицзация на институциите в Ню Йорк, което помогна да бъдат спасени десетки хиляди граждани .
Ако този атентат се беше случил в София щеше да има повече жертви, въпреки по-малките сгради.
Дано се намерят смели хора, които да обучават децата ни в училище как да реагират при атака ...
---
Бях в трамвай в Истанбул, когато казаха, че в трамвая има бомба.
Трамваят беше отдалечен от сгради и за няколко секунди всички пътници го напуснаха без смут и хаос и избягаха надалеч.
НИКОЙ не остана да гледа сапьори и полиция.
Страхотна организация !!!
Хората са обучавани с години и затова има по-малко жертви при атака.

Тероризмът вече е част от живота в целия свят и политиците ни са длъжни да подготвят масите как да оцеляват !!!

неделя, 9 септември 2012 г.

Пътуване с градски транспорт в София



Защо глобяват само една част от българите ???

Конституция на Република България :
Чл. 6. (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона.
Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии,
основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. ...
Конституцията на Република България действаща ли е ?
Защо Държавата не ни гарантира равни права ???


събота, 8 септември 2012 г.

Ремонт на площад Патриарх Евтимий в София

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews


















Най-после !
Кметът на София, г-жа Йорданка Фандъкова, ремонтира Попа и скоро това обичано от софиянци и гости на столицата място ще е красив и светъл площад.
Благодаря !

Вижте колко зле изглеждаше площта около Патриарх Евтимий преди ремонта :

Миниизображение
Вижте видеоклип:  Градинката зад Попа


Вижте снимки на Площад Патрирах Евтимий преди ремонта




P.S.  Дано инж. Лидия Ковачка,
координатор на ремонта на площад Патриарх Евтимий,
да убеди строителната фирма, при следваща поръчка за ремонт на паметник,
да не увива паметника с черни чували за смет, а със здрав прозрачен материал !
Дано българските професионалисти се научат да работят като европейци ...

Вижте още снимки тук 

маркетинг и реклама на имоти

петък, 7 септември 2012 г.

Със средна скорост от 350 км./ч. влакове печелят битката със самолетите

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews








































Миналата година BriagNews публикува мои снимки на ЖП гари в Париж и Брюксел.
Показахме как се охраняват и каква е атмосферата в тях.

Тази година ще покажа как изглежда гарата в Тулон, Южна Франция, където в момента тече основен ремонт и затова не показвам снимки отвътре.
Виждате гара във френски град с население около 170 000 жители, което е по-малко от жителите на Бургас, България.
Защо има такава разлика между атмосферата в Бургас и Тулон ?
Хората са различни . Държавата е различна . Кметовете са различни .
Поколения наред в двата града са живели различно и имат различни представи за качеството на живот.
Кметовете на Тулон са избирани от хората за да работят за благото на Тулон,
а кметовете на Бургас са спускани с парашут от партийни централи за благото на партийни величия.

Много обичам Бургас .
Това е град с атмосфера и е много по-добро място за живот от Варна.
 Хората определят облика на града. Варна е по-студен град. Може би е по-красив и затова е Морска столица, но няма атмосфера. Хората правят атмосферата, а не сгради и градинки.

В Тулон хората са важни . Правителствата идват и си отиват. Кметовете се сменят .
От хората зависи дали ще живеят добре, по-добре, още по-добре.
Няма значение каква е политиката на Правителството или на Европа.
Жителите на Тулон ясно показват как искат да живеят и го изискват от политиците .

Избрах близки по характеристики градове защото искам да покажа, че Държавата
*,
а не хората по места дърпат България назад.
И в Бургас, и в Тулон се работи за подобряване качеството на живот първо на местните хора, а после на туристите.
Инвестициите се правят от центъра на града към плажовете, а не обратното.
Това показва на местните хора, че Кметството работи за тях, а не за туристите.

У нас политиците не се грижат за Народа, а за партиите си.
Това е огромната разлика между България и Франция.
България
* не прави нищо за да принуди БДЖ да осигури човешки условия за клиентите си.  Държавата България остави БДЖ / и Български пощи / като счупени корабни мачти,
които плуват в морето зад кораба, защото са свързани с дебелите въжета на такелажа
и застрашават живота на екипажа / народа /.
Български политици не приватизираха БДЖ и Български пощи защото знаеха, че бързото развитие на Железниците и Пощите ще дърпа напред икономиката на България и ще предизвикат бързи изменения в мисленето на населението.

Ако преди 20 години БДЖ и Български пощи / те са свързани /  бяха продадени на чужди компании днес щяхме да имаме влакове като тези, които виждате на снимките.
Зле работещите Български пощи са причината в България да няма развита онлайн търговия, която е основата за развитие на дребен и среден бизнес в Европа.
Зле  работещите БДЖ и Български поще са основните причини за бедността в България !
БДЖ е основен виновник за слабият туризъм в България.
Европейците пътуват с влак през почивните дни, а със самолет през ваканциите.
Европейските туристи имат две ваканции  и още 20-30  уикенда всяка година пътуват с влак.
Представете си колко милиона туристи БДЖ е отказала да дойдат в България .
Колко милиарда евро сме загубили заради опасните,  бавни и мръсни влакове и грозните гари на БДЖ ?
Колко милиарда евро сме загубили заради лошото управление на Български пощи,
които трябва да организират изпращането и получаването на колети с български стоки на доволните туристи ?

Представяте ли си как бихме живяли ако БДЖ беше частна компания ?
Ако БДЖ и Български пощи работеха в пазарни условия разликата в качеството на живот в София и провинцията щеше да е много по-малка .

В Тулон биха нарекли загубите, които трупат БДЖ и Български пощи ПРЕСТЪПЛЕНИЕ .

Френските скоростни влакове имат добре работеща СОЦИАЛНА програма.
Билети за всеки влак се продават три месеца по-рано на цена от 5-6 ПЪТИ по-МАЛКО от цената на билета в деня на пътуването.
Ако днес ще пътувате от Париж до Тулон цената е 130 евро
/ за 900 км / при средна скорост 350 км в час.
АКО сте купили билета си  90 дни по-рано цената му щеше да е 27-30 евро за втора класа.

Вижте на снимките как изглежда Втора класа в скоростен влак на
SNVF.
Така всеки французин може да пътува на символична цена  
Няма и не може да има пътници без билети.
На всяка гара има служители на Френските железници, които проверяват билетите на пътниците ПРЕДИ да се качат.
Не е възможно да се качите без билет, но дори да се качите без билет трябва да си купите във влака / с глоба / .
Ако пътник откаже да закупи билет от кондукторите във влака ще бъде АРЕСТУВАН от охраняващия влака  полицицай и осъден по бърза процедура.

Социалната прогарама на Франция включва и карти с намаление.
НЯМА пътуващи безплатно ФРЕНЧ-ейци със семействата си , както са българските БДЖ-ейци . Пътниците на Френските железници не биха плащали билетите на пенсионирани преди 40 години служители на железниците и семействата им.
Който иска да ползва френски влак ТРЯБВА да плати !
Така е във Франция.

Тук, в България, не е така и това съсипа БДЖ, защото БДЖ-ейците, които пътуват с безплатни карти пътуват в Първа класа и пречат на пътниците, които са платили билет за да пътуват малко по-нормално.
Когато пътувам в командировка с влак се срамувам от наглостта и липсата на елементарно възпитание на бившите служители на БДЖ, които се разпищолват из купетата на Първа класа.
Това не може да се случи никъде в Европа .
Нека не забравяме, че Социалното министерство на Швеция дава безплатни билети на пенсионери за пътуване с ферибот и влак  , НО не в ПЪРВА класа .

Първа класа е за хора, които не искат да им мирише на пот, мръсно, чесън и запръжка.
В Първа класа пътуват / дори в БДЖ / хора, които искат тишина и спокойствие за да почиват или работят.
Никой пътник в Първа класа не иска да слуша рибарски лъжи  и спомени за пиянски запои на БДЖ-ейци, които получават солидарно пенсия и солидарно пътуват безплатно през цялата година.
Ние, които работим за да може НАШАТА пенсия солидарно да се дава на БДЖ-ейците и плащаме билети, в чиято себестойност солидарно е включено и БЕЗплатно пътуване на железничари и семействата им  сме принудени да пътуваме като статисти в Български игрален филм.
Грозно е безплатно да пътуват и хората, които са участвали в престъпни схеми за източване и ограбване на БДЖ !

Обърнете внимание колко млади мъже и жени работят на Френските гари и сравнете ситуацията с  ЖП гарите в България.
Поздравявам всички смели и работливи българи, които се спасиха и заминаха да  работят и градят кариера в Железниците по света.
Бъдете здрави !

Владимир Йосифов,
BriagNews,
Щрихи от Франция, Лято 2012