понеделник, 16 ноември 2020 г.

Гугъл Карти маркетинг на стоки и услуги

 Владимир Йосифов,

Гугъл Карти маркетинг на стоки и услуги в район Лозенец и София Център

Как се изгражда лоялност към марка ?
Хората помнят какво са пили родителите им и ако са били щастливи пият същото. Нормално е. Като храненето е. Повечето от нас се хранят с това, което са обичали родителите им.

Ако баба ви е пила ликьор от рози, нормално е да купите ликьор от тази марка когато отивате на гости при симпатична възрастна жена.
Ако дядо ви е пил бренди Преслав и може да го купите в магазина е вероятно да пиете ПРЕСЛАВ.

За да се разпространява марката в чужбина е важно да има мини бутилки с характерните за България напитки. Така, след години, в много магазини по света ще се продават наши ликьори, бренди, ракия, мента, мастика. Така както се продават вината ни по цял свят.

Помня. Чичо ми Поли обичаше бренди Преслав. Бабата на Весела правеше тортите с бренди Преслав. Страхотни торти. С доста коняк, прекрасен пухкав маслен крем и блатове напръскани с бренди Преслав.

Аз обичам ром. Силен ром със сироп от захарна тръстика. Но, помня какво обичат близките ми и бих им занесъл от любимата напитка.
Вие помните ли ?
В магазините има ли напитките които сте виждали в детството си ?
Показвате ли снимки на любимите си напитки ?
Помагате ли на марката да пробие на още пазари ?
Ако го правим ще има пари за заплати на лекари и медицински сестри. Важно е нашите напитки да се продават навсякъде по света. Особено сега, когато туризъм почти няма.

Съгласни сте, нали ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар