https://local.google.com/place?id=8232426389368053873&use=posts&lpsid=8712059191675046865
Да, моловете са добро място за магазин и заведение. Сигурен поток от клиенти. Смята се, че конкуренцията е малка защото само няколко магазина са преки конкуренти.
Затова повечето магазини и заведения не ивнвестират пари и време за реклама на бизнеса си в Гугъл Карти. Смятат, че всички знаят какво има в мола.
Да, но не е точно така. Грешка е да се смята, че високият наем гарантира успех. Да, важно е да имате добър магазин в работещ мол, но е важно и да рекламирате бизнеса си защото се конкурирате с всички магазини и заведения в Парадайс Център. С всички !!!
Какво имам предвид ? Представете си двойка, гаджета, родител и дете, приатели, приятелки, идват в мола да похарчат 100 лева. За тях е важно да похарчат парите за нещо готино. Нищо не е спешно. Ако им хареса нещо - купуват го. Да, може би са искали да купят нещо от Вашия магазин, но ... уви, докато се разхождат виждат нещо и хоп... купуват го. Щом не са купили това за което са дошли не е било важно. Друг път. Другият път ще бъде нещо друго и така вашите стоки се борят с конкуренция на стоки в магазини, които се с по-добра реклама.
Това маркетинг. Борба за клиентите на конкуренцията.
Не вярвайте, че маркетингът продава стоки.
НЕ, добрият маркетинг е начин да пробиете рекламата на конкуренцията и да откраднете 10-20-50-100-1000 клиента, всеки месец. Всеки месец.
Обадете се.
Наемът не се променя. Заплатите и осигуровките са дължими. Гугъл Карти са добра медия за реклама на малък бизнес.
Използвайте го. Можете и сами. С малко време, прочетете няколрко статии. Ще се справите добре.
Ако нямате време или искате да го направи човек с опит - обадете се.
До скоро,
Владимир Йосифов,
Гугъл Карти маркетинг на местоположение в Лозенец София
Няма коментари:
Публикуване на коментар