вторник, 4 август 2020 г.

снимка



Чрез снимките си, винаги, с всяка снимка, показвам нещо добро.
И за тази снимка получих коментари като лични съобщения.
Да, аз съм оптимист.
Виждам хубавото, дори там, където всички виждат проблем. Виждам проблема. Ясно виждам проблемите, но не показвам проблем, а нещо добро.
Обясних и на ЛС, ще обясня и тук.
Тази снимка, показва #тенденция. Опит за нормализиране на живота в нашата #столица. Това не е само нарушение, а опит за #промяна.
Собственикът на мотора е виждал как се създават паркоместа за мотори !
Може би е живял в Европа и е станал свидетел как мотористи искат от районно кметство да обособи паркоместа за мотори и скутери.
Томно това съм виждал и аз.
Първо, паркира един мотор. По този начин. НЕПРАВИЛНО !
Така показва, че липсва паркоместа за мотори.
След известно време, други собственици на мотири и скутери разбират какво прави първия и паркират до него. Включват се в искането за обособяване на паркоместа за мотори и скутери.
След време ще се включи и трети, после и четвърти, и когато станат достатъчно, Районното кметство ще обособи паркоместа за мотори и скутери.
Познавам живота в Лозенец. Виждам всяка промяна. Не знам как го правя. Може би, с годините, с хиляди снимки на района, се научих да виждам и най-малката промяна. Регистрирам я и ако промяната продължи - виждам тенденция. Все още е невидимо за съседите ми. Хората са забързани и не усещат малките промени. А, когато промените станат част от живота им, не се виждат. Защото е станало бавно и вече са даденост.
Е, аз снимам нещата "преди да се случат".
Защото виждам първите стъпки. Така усещам как се променя Лозенец и София Център. Тази дарба е полезна при реклама на апартамент, магазин, офис, сграда в строеж. Защото показвам атмосферата.
Ако човек има желание да продаде или купи имот, обмисля да наеме офис или магазин, гледайки снимките ми ще получи ясна представа за промените. За атмосферата, която се променя.
Понякога промяната е към добро. Друг път, проблемите са повече.
Снимките ми са обективно показване на промяна. Нищо друго. Без политика, без емоция, без пристрастие.
Моментна снимка. Документална снимка. Истината в един кадър.





Няма коментари:

Публикуване на коментар