сряда, 12 август 2020 г.

Финансирането на нови проекти в проптех сектора е затруднено след пандем...



Здравейте. В България, кметствата дължат много на Пазар имоти.
Във Франция, писал съм доста по въпроса, всяка година Кметството изпраща на собствениците на имоти данъчна оценка, която е близо до пазарната и показател дали цената намалява или се увеличава.
Наемите също се обяввяват.
Нашите кметове не искат да има прозрачен пазар имоти. Това е някаква политическа поръчка. Вече 20-25 години кметствата се правят, че не знаят какво е задължението им.

Работата на Кметство на София променя пазар имоти в столицата, но без да публикува информация. Синя и Зелена зони помагат, но трябва още много работа.
За моя голяма, направо огромна, изненада, кметствата не познават Гугъл Карти.
От години се опитвам да убедя кметове на район Лозенец да ползват Гугъл Карти. 62 000 000 пъти са видяни мои снимки, 12 000 000 пъти са гледани адресите, които съм публикувал, но политиците не се интересуват. Странно е.
Не искали да участват в това, което правя защото ... съм бил брокер на имоти. Страх ги било.
Никога не съм им искал нищо. Няма да им искам нищо. Странни са.

Предлагах обучение и на кадри на МВР. Като доброволец.
Малко са българите с познания и усет като мен. И в МВР се страхуват.
Леле, ако им бях поискал нещо - сигурно щяха да се съгласят. Това, че не искам нищо ги плаши, явно.
България. Страна на герои.

Поздрави,

Няма коментари:

Публикуване на коментар