събота, 22 февруари 2020 г.

Метростанция 18, Овча купел 2, София

Здравейте, снимката ми показва строежът на Метростанция 18, която е разположена под Околовръстното шосе на бул."Бойчо Бойчев", между ул. Централна и ж.п. линията София – Перник. https://goo.gl/maps/iVWWGLGbDP8uL7yd9 Вече може да наречем мястото Метростанция. Да, метростанцията още не работи, но хората оглеждат района. Обмислят да купят апартамент / готов или в строеж / обмислят да отворят магазин или офис. Българите разбраха, че след построяване на Линия на метро района на метростанциите се променя. Разбраха и, че промяната започва много преди пускане на метрото. Тук има и желание за добра сделка с имот, и желание за позициониране на бизнес, и желание за живот край метростанция, и любопитство, и ... нещо много важно - доверие. Доверие, че строежът ще бъде завършен, метрото ще бъде пуснато и инвестиралите в жилище, магазин, офис, заведение, фризьорски салон, лекарски кабинет, адвокатска кантора край метростанцията няма да бъдат измамени. Според мен, това място вече не е спирка, а Метростанция "ж.к. Овча купел 2". Поздрави,

1 коментар:

  1. Здравейте, приятели, харесвате думите ми.
    Радвам се. Благодаря Ви, че го показвате!
    Моля, харесайте текста и в Гугъл Карти.

    Помагайте ми, моля. Ще бъде добре, отзивите ми в Гугъл Карти да имат харесване. Не само да бъдат четени, а да е ясно, че са харесвани.

    До днес, отзивите ми в Гугъл Карти са видяни 230 305 пъти.
    Само няколко човека са ги харесали. Предполагам, че разбирате колко много ще ми помогнете ако го правите.

    Опитвам се да създам интерес към услугите "доверен фотограф на наемателя". Това са няколко безплатни услуги, които ще получи всеки наел магазин, офис или заведение чрез мен.

    Огромен Проект. Целта е да спечеля пари, разбира се, но и да създам условия за лоялност между брокери и наемодатели, между брокери и наематели. Да покажа, че сделката не свършва с подписване на договора за наем и взимане на комисионна.
    Да, парите за комисионна са получени, но аз продалъжавам да работя по тази сделка.

    За мен, сделката приключва с изтичане на срока на договора за наем. И, дори когато няма нова сделка, брокер и клиент трябва да са в добри отношения.

    Благодаря, предварително!
    Владимир Йосифов,
    доверен фотограф на наемателя

    ОтговорИзтриване