събота, 22 юни 2019 г.

Аз съм Владимир Йосифов.
Харесвам улица Граф Игнатиев.
Помня Графа отпреди Метростанция Стадион Васил Левски.
Днес е по-добре. Въпреки грешките. Въпреки скандалите.

Не само аз мисля така. След ремонта, цените и наемите на апартаменти, офиси и магазини  растат.
Това показва истината!

Брокер съм в Агенция за недвижими имоти Broker360.
Когато давате под наем или продавате имот на Графа е по-добре да наемете брокер, който харесва района. Харесвам улица Граф Игнатиев. Показвам качествата на района от 2009-та година.
Ще търся най-добрия наемател за имота, който ми възложите.

Обадете се:
Агенция недвижими имоти Broker360°
+359 88 953 1410
Офис: бул. „княз Александър Дондуков“ 57Е, София,
 #УлицаГрафИгнатиев #имоти #broker360bg #СофияЦентър #апартамент #офис #магазин #продава #купува #наема #даваподнаем



Няма коментари:

Публикуване на коментар