Франция ще преживее и излезе от кризата на две колела.
За една година в Париж има сериозен ръст на моторите и скутерите. Навсякъде по улиците има мотопаркоместа. Справедливо да се плаща за паркиране на мотори и скутери. Кметството на Париж се опитва справедливо да събира парите за паркиране.
Тази година в Париж има 30000 мотопаркоместа. Всяка годин аще се увеличават с около 10000 мотопаркоместа.
В Париж има над 240 паркинга и в тях има място за мотопаркиране . Може да си купите Карта с ръководство за паркиране на мотори и скутери в Париж. Вижте сайт : www.parkingsdeparis.com.
Полицаите са толерантни и още може да се паркира мотор безплатно по тротоарите, но според мен това скоро ще престане.
Паркиране на мотори по бул. Шанз-Елизе вече е забранено и забраната се спазва. В околните улици има мотоаркоместа.
Миналата година показах снимки на мотористи и скутеристи в движение и мирът между шофьорите.
Тази година показвам мира, който цари на тротоара между мотористи и скутеристи и пешеходци и туристи.
Вече 25% от каращите мотор или скутер са жени. Работещите жени избират скутери за да се спасят от задръстванията и да имат повече време за себе си и семейството си.
Увеличението на жените накара медиите да обръщат внимание за сигурността на децата, които пътуват с мотор зад родителите и да публикуват ценни съвети. Такъв съвет е използването на колан. Да, колан за деца, които се возят зад бащата или майката на мотор.
Друг съвет на медиите е да се помни, че децата се уморяват бързо и се налага да се спира често, детето и родителят да слизат за минута – две и да тръгват отново.
На снимките виждате как Кметството на Париж използва всяка възможност за мотопаркинг. Малките площи се използват за мотопаркинг.
На едната страна на улицата има паркоместа / Синя зона / , а на другата страна е мотопаркинг. Така Кметството събира пари от всички.
Животът на две колела е начин на живот в град като Париж. Скутерите са здрави, икономични и се карат с различни правила от автомобилите. Всеки моторист и скутер може да премине по тротоара, ако внимава и не притеснява туристи и пешеходци. Това дава възможност за избягване от тапи и задръствания.
Не може да се минава само през паркове и градинки.
Никой не би посмял да мине през двор, градинка или парк. Глобата е страхотна.
Ако глобата не се плати в тридневен срок се умножава по три. Ако не се плати в едномесечен срок се умножава още по две.
Така глоба от 22 евро на 45 –тия ден вече е 150 евро. Ако не се плати
Ако карате мотор или скутер без каска или детето ви е без каска глобата е от 135 до 375 евро и може да ви отнемат точки . Може да се стигне и до съд.
Мотор карат бели, чернощожи, азиатци, млади и стари, мъже и жени. В Париж често вали и макар, че няма сняг е мокро много често. Понякога по няколко пъти на ден. Много от мотористите имат предпазни ръкави, които се поставят на кормилото и пазят дрехите от дъжд и вятър.
Когато вали и седалката е мокра мотористите вадят от багажника / под седалката / кърпа и избърсват стъклото и седалката.
По-новите мотори може да запалите за да загряват докато избършете седалката и си сложите каската..
Като цяло моторите искутерите са подържани и „гледани”. Съществуват десетки фирми, които осигуряват мото пътна помощ в и около Париж. Всеки моторист избира фирмата, която ще потърси при нужда и няма страх и напрежение при проблем.
За една година в Париж има сериозен ръст на моторите и скутерите. Навсякъде по улиците има мотопаркоместа. Справедливо да се плаща за паркиране на мотори и скутери. Кметството на Париж се опитва справедливо да събира парите за паркиране.
Тази година в Париж има 30000 мотопаркоместа. Всяка годин аще се увеличават с около 10000 мотопаркоместа.
В Париж има над 240 паркинга и в тях има място за мотопаркиране . Може да си купите Карта с ръководство за паркиране на мотори и скутери в Париж. Вижте сайт : www.parkingsdeparis.com.
Полицаите са толерантни и още може да се паркира мотор безплатно по тротоарите, но според мен това скоро ще престане.
Паркиране на мотори по бул. Шанз-Елизе вече е забранено и забраната се спазва. В околните улици има мотоаркоместа.
Миналата година показах снимки на мотористи и скутеристи в движение и мирът между шофьорите.
Тази година показвам мира, който цари на тротоара между мотористи и скутеристи и пешеходци и туристи.
Вече 25% от каращите мотор или скутер са жени. Работещите жени избират скутери за да се спасят от задръстванията и да имат повече време за себе си и семейството си.
Увеличението на жените накара медиите да обръщат внимание за сигурността на децата, които пътуват с мотор зад родителите и да публикуват ценни съвети. Такъв съвет е използването на колан. Да, колан за деца, които се возят зад бащата или майката на мотор.
Друг съвет на медиите е да се помни, че децата се уморяват бързо и се налага да се спира често, детето и родителят да слизат за минута – две и да тръгват отново.
На снимките виждате как Кметството на Париж използва всяка възможност за мотопаркинг. Малките площи се използват за мотопаркинг.
На едната страна на улицата има паркоместа / Синя зона / , а на другата страна е мотопаркинг. Така Кметството събира пари от всички.
Животът на две колела е начин на живот в град като Париж. Скутерите са здрави, икономични и се карат с различни правила от автомобилите. Всеки моторист и скутер може да премине по тротоара, ако внимава и не притеснява туристи и пешеходци. Това дава възможност за избягване от тапи и задръствания.
Не може да се минава само през паркове и градинки.
Никой не би посмял да мине през двор, градинка или парк. Глобата е страхотна.
Ако глобата не се плати в тридневен срок се умножава по три. Ако не се плати в едномесечен срок се умножава още по две.
Така глоба от 22 евро на 45 –тия ден вече е 150 евро. Ако не се плати
Ако карате мотор или скутер без каска или детето ви е без каска глобата е от 135 до 375 евро и може да ви отнемат точки . Може да се стигне и до съд.
Мотор карат бели, чернощожи, азиатци, млади и стари, мъже и жени. В Париж често вали и макар, че няма сняг е мокро много често. Понякога по няколко пъти на ден. Много от мотористите имат предпазни ръкави, които се поставят на кормилото и пазят дрехите от дъжд и вятър.
Когато вали и седалката е мокра мотористите вадят от багажника / под седалката / кърпа и избърсват стъклото и седалката.
По-новите мотори може да запалите за да загряват докато избършете седалката и си сложите каската..
Като цяло моторите искутерите са подържани и „гледани”. Съществуват десетки фирми, които осигуряват мото пътна помощ в и около Париж. Всеки моторист избира фирмата, която ще потърси при нужда и няма страх и напрежение при проблем.
В Париж има моторни таксита. Обслужват абонати или клиенти,
които бързат и не искат да рискуват да попаднат в задръстване. Най-често ги
наемат за няколко часа с маршрут от Аерогара до офис сграда, ресторант или
нотариус / адвокатска кантора.
За повече от месец не видях скандал между моторист и пешеходец или
моторист и шофьор на автомобил.Важно е полицаите в България да наказват сурово всеки шофьор на автомобил, който застраши живота на водач мотор или скутер. Съответно да наказват с отнемане на книжката на всеки водач на мотор, който нарушава правилата за движение.
Скоро и в София ще има хиляди скутера и мотопеди.
Надявам се, че Кмета на София, г-жа Фандъкова ще полага и за тях грижи, както за велосипедистите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар