понеделник, 20 август 2012 г.

Какво представлява пощата във Франция ?

Снимки и коментари: Владимир Йосифов, BriagNews
Ако не е саботаж, политиците в България 22 години правеха всичко възможно
Български пощи да не бъде помощник на Икономиката, а спирачка в развитието на бизнеса и враг на качеството на живот в провинцията.
Заради предателството на Български пощи мобилните оператори и банките се държат като феодали в Родината ни.
Предателство !
Защо услугата поща е толкова важна за живота на европееца ?
Вижте снимки на поща в малък френски град с около 170000 жители.
За Франция град Тулон е с размерите на Сопот за България.

Така изглежда пощата в елитния квартал Лозенец в София,
на няколко метра от метростанция Джеймс Баучър,
Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews
Няма никакви прилики между Сопот и Тулон !
И скоро няма да има...

Пощата във Франция е основен иснструмент за връзка между хората.
Всяка  важна информация, изпратена по електронна поща се препраща и по пощата защото Съдът признава пощата при евентуално дело.
Френските пощи осигуряват безброй услуги. Служителите са добре образовани и възпитани.
Независимо от цвета на кожата, пол, възраст, религия и родно място служителите на Френските пощи са ефективни. Всеки от тях знае, че работата му е необходима и се старае да я запази.
Кметството на всяко населено място във Франция се грижи за пощенските служители.

Отделно ще ви покажа как изглеждат пощаджиите в Тулон.
Само ще ви кажа, че отпред , на кормилото на пощаджия с колело има таблет и за да бъде максимално бърз пощаджията ползва GPS - адреси на пратките.
Представете си в Сопот колко десетки години ще са нужни за да се смени личния състав и да се наемат хора, които да работят по европейски .

В тулонския квартал, пощата на Морионите може да поискате кашон, който е на Френските пощи и е съобразен с килограмите и обема на праткта ви. Плащате си кашончето / което е произведено от Френските пощи / и слагате вътре пратката си . Плащате си услугата и си отивате . Има опция да посочите ден за получаване .

Представете си, че харесате нещо в Интернет и го поръчате, като платите с картата си.
Когато дойде
/ с Френските пощи /
отваряте опаковката
/ обикновено е здрава и е съобразена за още едно изпращане по Френските пощи /
и ако не харесате продукта, който сте платили го връщате.
Няма значение какво не ви харесва, дали е цветът, моделът, размерът, дизайнът или нещо друго.
Изпращате e-mail на търговеца или на производителя и се отказвате от покупката.
Поставяте продуктът в опаковката от доставката и го изпращате с Френските пощи .
Толкова !!!
След няколко дни търговецът или производителя ви връща парите !!!!
Френската поща е един от двигателите на френската икономика .
Френските пощаджии са наясно, че трябва да уважават клиентите и техните решения защото иначе ще им се търси отговорност.
В писмото за връщане на продукта е описано защо купувача връща продукта и ако пощаджиите повредат продукта ще покрият щетите и ако не ги накажат ще се извиняват и на купувача, и на продавача.
Всички служители на Френските пощи са наясно какво работят

Френските пощи работят в условия на тежка конкуренция.
Пощенски услуги извършват големи компании и Френските железници.
Френските железници всяка година отнемат от пазара на колети и пратки както от Френските пощи, така и от куриерските компании.

Освен пощенски услуги Френските пощи са магазин и обменно бюро.
Да, да обменно бюро. Пред пощенския клон има банкомат и автомат за обмяна на валута .
По всяко време на денонощието туристите могат да ползват автоматите.

Пощенските клонове във Франция са добре охранявани.
Охраната на пощенския клон на бул. Черни връх в София получава втора пенсия без да разбира какво работи.

Не съзнанието на хората определя тяхното битие, а напротив, тяхното обществено битие определя тяхното съзнание.
Карл Маркс, из "Към критика на политическата икономия", 1859

Срам ме е да покажа как изглежда отвътре пощата в Лозенец, София.
Снимката показва сградата и на всеки човек му става ясно какво е вътре в  "салона" ...

Мога да си представя как изглежда пощата в Сопот.

Владимир Йосифов, BriagNews,
Щрихи от Франция, Лято 2012






неделя, 19 август 2012 г.

Термометрите в Париж показват 38 градуса

paris-2012-Photo,Bertrand Guay
chaleur-paris-europe1.fr
Чак в средата на лятото парижани и туристи могат да се стоплят.
До сряда температурите бяха като есенните в България и почти всеки ден преваляваше.
На-високите температури в началото на август бяха като сутрешните 20-22 градуса тези дни.
Топло е !

Вижте видеото
и ще разберете разликата между работата на институциите в България и в Европа :


Chaleur: foule aux fontaines du Trocadéro à Paris ...


Това са портокаловите дни на Париж / на метео-картата цветът е портокалов /.
Има много разлики между топлите дни в Париж и топлите дни в София .
През 2003-та година 15000 души са починали от жегата.
Кметството на Париж анализира грешките, и през следващите години организацията на живот в Париж по време на жегите става все по-добра.
Всички 20 кметства на Париж, общинските сгради и болниците предлагат помощ на възрастни хора, майки с бебета и индалиди.
Кметството моли всички собственици на сгради с централна климатизация да приемат парижани, които се нуждаят от почивка и глътка вода, за да се намали броят на починалите.
Някои хотели също помагат като предоставят сянка за почивка на нуждаещи се.
Хотелите и офис - сградите имат централна климатизация и осигуряват място за почивка на нуждаещи се .
В Париж не спират тока, което позволява на гражданите да не излизат извън домовете си през портокаловите дни. Възрастните хора пазаруват веднъж на седмица, рано сутрин и се затварят на сянка.
Храните и напитките във Франция имат срок на годност, който е изключително точен. Ако си купите прясна салата и пише, че ще е годна за консумация 3 дни, то тя е готова за консумация през тези дни. Парижани не купуват месо, в което има сланина и затова в жегите могат да изядат пържена в масло пържола / свинска, телешка или пилешка. Изпържената в малко масло червена / без бяло от сланини / пържола, без хляб, е подходяща храна за всяка възраст.
Възрастните парижани пазят в камерите си замразени ястия и само ги топлят.
Няма нужда от обикаляне по улиците, както правят българските пенсионери в жегите.

В Париж 90% от жилищата нямат климатици !!!
Да, в градът - мечта гражданите не ползват климатици защото нямат балкони и няма къде  да ги поставят съобразно наредбите.
/ вижте Щрихи от Франция | Лято 2012 | Климатиците във Франция са лукс /.

Кметството разхлажда улиците чрез водата във вадите покрай тротоара.
В края на платното, до тротоара на всяка улица в Париж има 30-35 см вадичка, където Кметството пуска вода за да измие изметеното от чистачите или измитото от чистачи с пароструйки. Така се освежават пешеходците и се намалява температурата.
Та, туристи и все повече парижани се събуват и стъпват във вадичките за да се охладят.
В много заведения има пръскачки с вода за охлаждане на клиентите и минаващи по тротоара.
Както през целият ден, така и след работа се виждат колони от хора, които отиват в парковете на сянка. Десетки хиляди французи оборудвани с постелки, вода и храна спят под звездите на хладно / снощи в Париж беше 22-29 градуса /
Във Франция, както е в ЦЯЛА Европа водните площи в градовете се ползват за охлаждане, почивка и игра. Водата е чиста и не е опасна от заразяване .
Тревата в зпаркове и зелени площи е обработена с химикали и няма опасност от кърлежи.
Кметствата във Франция отговарят за местата за почивка на граждани и туристи.
Както съм показвал минали години има чисти тоалетни с душ, за да се освежават хората.
Грижата за човека се оказа не у нас, където ни лъжеха със Светло бъдеще, а там, където имат Светло бъдеще от много поколения...
Тук, в Европа, няма убити от ток граждани както е в шадравана - убиец пред прозорците на Министъра на водите в България, София, пл. Славейков.

Владимир Йосифов, BriagNews

събота, 18 август 2012 г.

Как се ремонтира улица в Тулон, Франция | Rue Lamalgue, EUROVIA

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews, Щрихи от Франция, Лято 2012
Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews
















http://vladimirproperty.com












И друг път съм публикувал как се ремонтират улици във Франция, но тази година мога да покажа снимки на организацията и разликата между ремонтите в България и Франция.
Приликите и разликите открийте вие.
Кметството на Тулон извършва ремонта след конкурс и обсъждане с хората от квартала. Жителите и търговците на улицата се подготвят за 6 / шест / месечен ремонт на инфраструктурата. Кметството и EUROVIA инструктират работещите да проявяват търпение и да пречат възможно най-малко на хората в района.
Спокойствието е уникално .
Интересно ни беше защо няма прах. Ами те, французите не ползват пясък и земя както е в България. Изкопали са преди много години земята и са я изнесли извън града. Вместо пръст и пясък французите влагат натрошени камъни. Тази каменна смес не отделя прах, не се размива при дъжд, не подава и не се разрушава пътната настилка.

При ремонт на инфраструктурата в България се изкопава земята, която се съхранява наоколо и при смяна на тръбопроводите се изсипва отново под уличната настилка. Пясъкът и пръстта както знаем се втечнява от водата, която се просмуква от през настилката и разрушана скъпият асфалт.

Улицата, която виждате в продължение на 60 дни беше без улична настилка и няма нито кал, нито прах.
Защо французите ремонтират по европейски, а ние по български ?
Защо Европа не изисква ремонтът на българските улици, ремонтирани с европари да се извършва по европейски ?
Защо българите винаги псуват кметството при ремонт, а французите спокойно си живеят покрай камиони, багерчета, работници, шум и теснотия ?

На снимките ясно се вижда защитата на работниците, когато полагат тръбите в изкопа под уличното платно. Виждат се и мрежите, които фирмата полага между слоевете ситни камъчета за да е стабилна основата под асфалта.
Безопасността на труда е направо изумителна, сравнена с това, което виждаме по българските строежи.


Вижте по-голяма карта


Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken


Владимир Йосифов
Владимир Йосифов


Благодаря Ви Tchavdar Spassov , думите Ви още веднъж потвърдиха, че българските архитекти са виновни.
ЗАЩОТО те отговарят за ‪#‎култура‬-та на чиновниците !
Когато защитават като Матросов крадливата сврака пред НДК са много активни, но когато трябва да защитят данъците, които са изсмукали се крият зад Партията ...
Публикувал съм стотици снимки на тази улица и нито веднъж архитект не е коментирал нищожествеността си .
Съмнявам се, че архитекти се видяли колко спокойно живеят французите по време на ремонт .
Съмнявам се, че могат да разберат, че скалите, които се изкопават по време на ремонт не се преместват из града, а просто се съхраняват в "строителни торби".
Съмнявам се, че има преподавател в Строителния техникум, който е виждал на живо как се ремонтира улица в Европа .
Това е СТАНДАРТЪТ !!! за еврофинансиране на улица.
Вижте как го правят културните хора :
http://vladimiryosifov.blogspot.com/.../rue-lamalgue...
Българските архитекти или се мислят за велики, или са правили САБОТАЖИ при соца, но това не го вярвам.
Българските архитекти са страхливци !
Само това тяхно НЕкачество обяснява идиотиите в България.
Жалко ...
---

Собственици на заведения по Витошка се страхуват от ремонта ?!

Предприемачите и работещите на столичния булевард „Витоша“ са твърдо против предстоящия ремонт.
---

Ивайло Василев: "Да се смеем ли да плачем ли?"
---