събота, 12 декември 2020 г.

Това го мисля. Както го мисля, така съм го написал. Снимката показваше разрушен град в Близкия изток. Много тъжно и страшно 🙁 Войната е престъпление.

 

12 декември 2013 г. София 
Споделено с: Публично
Публично
Здравей Ali Hashem, ние си говорим все едно там не е Ад.
Да, ще ти отговоря .
Когато ВИЕ бяхте свободни, ние бяхме роби. ОТ 1944 до 1990 нямахме право да напускаме оградената си земя.
Дори терасата на Летище София затвориха, защото хора като мен отиваха да гледат самолети и да мечтаят да избягат ...
Тогава в Нашият АД се промъкваха братя от всички Африки, Азии, Южни и Северни Америки, Русии, МарКс и други планети.
ТУК учеха, а нашите родители плащаха обучението им !!!
ТЕ с елекуваха тук, а нашите баби гладуваха ...
Някой знае ли колко милиарда лева са похарчени от Пенсионият фонд на България за ОБРАЗОВАНИЕ И ЛЕЧЕНИЕ на братски народи ???
НИЕ не бяхме гостоприемни към ВАС, а бяхме принудени да ВИ образоваме, лекуваме и понасяме.
ЗАТОВА ви мразят българите !!!
НЕ ви мразя, защото съм си поискал и взел РЕПАРАЦИИТЕ, ако може така да се каже.
И от ВАС, и от ГЪРЦИТЕ, и от СЪРБИТЕ, и от РУСНАЦИТЕ .
Ако един час работа продавах за 10 лева, на ВАС продавах за 30 лева.
ВИЕ бяхте доволни, аз също .
АЛЛАХ знае, че никога не съм бил неучтив, некоректен или немърлив.
Всеки път, когато съм имал клиенти араби съм им осигурявал спокойствие, каквото подобава на религията ВИ.
Аллах е велик !
Той знае, че казвам истината и затова мога да пиша така .
Често казвах на клиентите си защо цената е толкова висока и те се заливаха от смях.
След няколко дни идваха отново .
НЕ аз съм бомбардирал този град !!!
Може би Господ е решил, че някой, някъде е прекалил, а той е безгрешен и въздава справедливост ... на всеки свой роб.
---
Ali Hashem, пра-пра-пра дядо ми е бил търговец на едър рогат добитък. Във време, което сме учили, че сме били роби.
Учил е в Одеса.
Говедата е купувал във Виена и е продавал в Истанбул.
НИКОГА не е бил ограбван .
Когато добитъка измира - турци са го поканили да участва в строежа на Сеуцкия канал.
Аллах е велик !
Дядо е бил коректен и ВИЕ сте били коректни към него .
Дядо се връща с парите и откупва Велчовата завера, сигурно не знаете какво е това...
НИТО един турчин не е разбил вратата на Бошнака и не откраднал нито една жълтица.
Той ги дава доброволно .
Ali Hashem, ВАШИТЕ приятели комунистите, взеха ВСИЧКО на моят род и го дадоха за асфалтиране на тази улица, която гледаме на снимката !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
СЕГА, ДНЕС, аз трябва да плащам отново*, защото ВИЕ искате нещо един от друг и се биете ????????
За БОГА, хора, СПРЕТЕ и помислете къде сте !
Ali Hashem, бъди здрав !
Дано твои приятели не са загинали ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар