вторник, 19 март 2013 г.

Маркетинг по време на криза

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews

Обидно е, нали ?

Българският маркетинг е безсилен пред хората, които се изхранват от данъците на бизнеса .



Всеки ден служители на Столичен инспекторат минават по бул. Никола Вапцаров,
но явно не им прави впечатление, че контейнерите закриват търговските марки на хората,
които им плащат заплатите .


Защо около входа на Кметството няма контейнери за боклук,?

Бизнес парк Лозенец - Експо 2000  е комплекс от нови офис сгради .
Кметството на София явно не се интересува, че контейнери за боклук са пред имената на Коректни данъкоплатци и работодатели .
Маркетинг . Не ! Селянинг !
Явно хората, които Кметството на София е назначило за подобряване качеството на живот на гражданите не знаят какво работят .
Дано Кметът на Район Лозенец види тези снимки и нареди да се уважават търговските марки на големите работодатели в София ...


Булевард Никола Вапцаров, Лозенец, София

Владимир Йосифов
маркетинг и реклама на имоти
Владимир Йосифов

Няма коментари:

Публикуване на коментар