Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews, Щрихи от Франция, Лято 2012 |
Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews |
http://vladimirproperty.com |
И друг път съм публикувал как се ремонтират улици във Франция, но тази година мога да покажа снимки на организацията и разликата между ремонтите в България и Франция.
Приликите и разликите открийте вие.
Кметството на Тулон извършва ремонта след конкурс и обсъждане с хората от квартала. Жителите и търговците на улицата се подготвят за 6 / шест / месечен ремонт на инфраструктурата. Кметството и EUROVIA инструктират работещите да проявяват търпение и да пречат възможно най-малко на хората в района.
Спокойствието е уникално .
Интересно ни беше защо няма прах. Ами те, французите не ползват пясък и земя както е в България. Изкопали са преди много години земята и са я изнесли извън града. Вместо пръст и пясък французите влагат натрошени камъни. Тази каменна смес не отделя прах, не се размива при дъжд, не подава и не се разрушава пътната настилка.
При ремонт на инфраструктурата в България се изкопава земята, която се съхранява наоколо и при смяна на тръбопроводите се изсипва отново под уличната настилка. Пясъкът и пръстта както знаем се втечнява от водата, която се просмуква от през настилката и разрушана скъпият асфалт.
Улицата, която виждате в продължение на 60 дни беше без улична настилка и няма нито кал, нито прах.
Защо французите ремонтират по европейски, а ние по български ?
Защо Европа не изисква ремонтът на българските улици, ремонтирани с европари да се извършва по европейски ?
Защо българите винаги псуват кметството при ремонт, а французите спокойно си живеят покрай камиони, багерчета, работници, шум и теснотия ?
На снимките ясно се вижда защитата на работниците, когато полагат тръбите в изкопа под уличното платно. Виждат се и мрежите, които фирмата полага между слоевете ситни камъчета за да е стабилна основата под асфалта.
Безопасността на труда е направо изумителна, сравнена с това, което виждаме по българските строежи.
Вижте по-голяма карта
Публикувайте видеоклипове и снимки в @Heineken
Владимир Йосифов
Благодаря Ви Tchavdar Spassov , думите Ви още веднъж потвърдиха, че българските архитекти са виновни.
ЗАЩОТО те отговарят за #култура-та на чиновниците !
Когато защитават като Матросов крадливата сврака пред НДК са много активни, но когато трябва да защитят данъците, които са изсмукали се крият зад Партията ...
Публикувал съм стотици снимки на тази улица и нито веднъж архитект не е коментирал нищожествеността си .
Съмнявам се, че архитекти се видяли колко спокойно живеят французите по време на ремонт .
Съмнявам се, че могат да разберат, че скалите, които се изкопават по време на ремонт не се преместват из града, а просто се съхраняват в "строителни торби".
Съмнявам се, че има преподавател в Строителния техникум, който е виждал на живо как се ремонтира улица в Европа .
Това е СТАНДАРТЪТ !!! за еврофинансиране на улица.
Вижте как го правят културните хора :
http://vladimiryosifov.blogspot.com/.../rue-lamalgue...
Българските архитекти или се мислят за велики, или са правили САБОТАЖИ при соца, но това не го вярвам.
Българските архитекти са страхливци !
Само това тяхно НЕкачество обяснява идиотиите в България.
Жалко ...
Vladimir Yosifov Здравейте Tchavdar Spassov, моля вижте двата клипа :
https://www.facebook.com/groups/arch.katev/permalink/645311542240249/
https://www.facebook.com/groups/arch.katev/permalink/645311542240249/
Добро утро София! Фактите такива, каквито са!
Новите три спирки на метрото в посока Бизнес парка.
http://presa.bg/…/Vizhte-novite-stantsii-na-metro…/68852/2/0
Новите три спирки на метрото в посока Бизнес парка.
http://presa.bg/…/Vizhte-novite-stantsii-na-metro…/68852/2/0
Собственици на заведения по Витошка се страхуват от ремонта ?!
Предприемачите и работещите на столичния булевард „Витоша“ са твърдо против предстоящия ремонт.
---
Няма коментари:
Публикуване на коментар