понеделник, 26 ноември 2012 г.

Конкурс: Идейно решение за бъдещо развитие на квартал 398 – Централна градска част – София

Конкурс: Идейно решение за бъдещо развитие на квартал 398 – София
Конкурс: Идейно решение за бъдещо развитие на квартал 398 – Централна градска част – СофияМестонахождение:  гр. София, община Средец – Пространството, заключено между ул. Алабин, ул. Цар Калоян, ул. Позитано и ул. Леге .

Основни цели на проекта:
-          Да предложи съвременно решение за обновяване на градското пространство пред хотел "Рила", което да съчетае в себе си различните исторически пластове.
-          Запазване на съществуващите сгради – паметници на културата по ул."Леге" и ул."Алабин".
-          Експониране на "Антична Сердика" посредством визуални, ажурни, материални и други способи.
-          Възможност зa съобразяване с идеята за водно огледало, разположено на територията на градинката.
-          Запазване коледното дърво на гр. София.
-          Съхраняване на зелените площи.
-          Възстановяване на разрушената сграда на ул."Алабин".
-          Демонтиране на сглобяемата конструкция на магазин "Средец" и възстановяване на дворищните граници на имотите, разположени по ул."Леге".
-          Решение на западни фасади на сградите по ул."Леге" 1-5
Кой има право да участва: вижте в dezona.com

Владимир Йосифов

неделя, 25 ноември 2012 г.

Социален мир ? Ако го беше чул Александър Стамболийски ...

Венцислав Върбанов :
Благодарение на земеделието, през последните 3-4 години в страната има социален мир

Снимка: Владимир Йосифов, BriagNews

Коментар | Vladimir Yosifov

Това е !
Социален мир !
Пфу !
Благодарение на страхливите Земеделци гражданите купуват
от пазара китайски чесън, сирийски домати и дини, турски сини домати и пъпеши, гръцко сирене, македонски чушки и лук, френски картофи, грозде от Албания, сирене с палмово масло, колбас с косми и копита и т.н.
Социален мир ли ?


Ако го беше чул Александър Стамболийски ...

Г-н Върбанов, благодаряние на бездействието на Земеделците
селата бяха оставени без ОХРАНА от МВР и МО и
България се оказа без земеделие, българите се спасиха далече в чужбина !!!

Бъдете здрав !  

Владимир Йосифов

Българите ще спрат да бягат от родината си ако и когато политиците работят не срещу, а за качество на живота в България

Българите ще спрат да бягат от родината си ако и когато политиците работят не срещу,
а за качество на живота в България.
Х00 000 българи, които са в чужбина имат дом в България и знаят,
че само ако ги удари трамвай или стане време за погребение ще се върнат в България.
Доверието в държавата е толкова слабо, че няма как да бъде променено с Първи дом и Първа / Последна ипотека.
Успех !



Владимир Йосифов

Бул. "Витоша" пада в класацията за наеми на търговски площи



Коментар | Vladimir Yosifov:
Ако падат цените на имоти когато се извърши успешен ремонт и европеизиране на булевард Витоша има нещо много акано в пазара на имоти .
Снимката показва добро място за живот и бизнес, а наемите падат ?
Това пропаганда ли е ?
Защо сравняваме
Леге с Витошка ?
Това са несравними места.

Коректно е да се сравняват бул. Македония с бул. Витоша и ул. Зайчар с ул. Леге.
Сравняването на ул. Съборна заедно с ул. Леге с бул. Витоша е ...

Некоректно е да се сравнява ул. Леге с авеню Монтен, Париж.
На картата изглеждат добре.
Всъщност ул. Леге е до Витошка и къса парчета от имиджа на ремонтираният булевард Витоша.

Никоя френска партия или асоциация няма нужда да твърди,
че авеню Монтен е по-добро място от бул. Шанз - Елизе и имотите са по-скъпи.
Вижте разликата между Леге и Монтен и преценете сами къде е истината :

maps.google.bg/maps

------------------------------------------------------------------




събота, 24 ноември 2012 г.

Със средна скорост от 215 км/час към социалната икономика

Френските железници имат важни социални задачи :
1. Да осигурят бързо, сигурно и евтино пътуване на граждани и туристи ;
2. Да организират сигурно и евтино пренасяне на багаж и техника на пътниците .
3. Френските железници са голям играч на пазара на имоти :
а/ на индустирални имоти ;
б/ на жилищни имоти ;

Френските железници са собственици на част от земите около лините, върху които строят складове, паркинги, предприятия, офиси, жилищни блокове, пътища ...
Всяка година старите квартали с къщи или овехтяли служебни блокчета отстъпват на нови карета  и цели квартали .
Някои от тези нови квартали са построени от Френските железници по държавна поръчка.
Френските железници са организирали така пътникопотока, че да не може да се пътува без билет.
Това им позволява да инвестират част от печалбата в социални програми като евтини билети, евтини групови пътувания, евтини превози на товари / в бързите влакове /, евтини жилища
/ но не коптори като нашите трамвайни и ЖП общежития /, евтини ...
Французите знаят, че по-голямата част от парите, които плащат за билет отиват за нещо добро.

Снимки: Владимир Йосифов, BriagNews



Трудно се снима при скорост от 240 - 260 км/час. Много от снимките имат замъглявания и затова не ви показвам / засега / още снимки.
Около скоростният влак няма много села. Повечето са ферми с няколко къщи.
Хора не се виждат. Виждат се стада крави, но без хора или кучета. Или са оградени, или никой не ги краде.
Предполагам, че виждате здравата ограда, която охранява Скоростният влак от диви и домашни животни. И въпреки това няколко пъти годишно влаковете убиват глиган, елен или  крава .
Скоростният влак Париж - Марсилия за около 820 км спира само на една гара .



































И от прозорец на самолет се вижда , че в Европа има много малко пустеещи земи.
Французите са научени, че тяхната земя е най-плодородна, и плодовете и зеленчуците са най-вкусните на света. Младите теленца са най-вкусни и ...
Туристите вярват, че вкусното агнешко е френско, а не от Нова Зеландия и купона си върви.















Срещу 50 лева за билет пътувате в комфортен салон 2-ра класа / отговаря на нашите ВИП условия / и преминавате 863 км за 6 и 40 минути. Във влака има интернет, ток, ресторант, WC, охрана, кондуктори, багажен салон, където може да превозите мотор, скутер, колело, кола и ...

Багажът може да изпратите предварително и да посочите ден и час за получаване в града, в който отивате. Всеки следващ багаж е по-евтин... Служителите опаковат багажът ви в здрави найлонови чували и го запечатват пред вас. Така си го получавате при доставката.

Ако дадете няколко лева повече може да купите билет 1-ва класа и ще позвате ток н амястото си, интернет и Дзен. Дзен е тишина. Никой няма право да вдига шум. Ако искате може да си запазите самостоятелно кресло и ще си пътувате удобно все едно сте в хола си.

Снимка: idtgv

Цената е валидна 2 месеца преди самото пътуване.
В дните преди пътуване цената за билет е от 200 до 250 лева в едната посока.
Храните и напитките в заведението на влака са като в кафе из Париж.


Внимание !
Никога не правете груба забележка на малко дете, което си играе в 2-ра класа на влака.
Ако вагонът не е Дзен нямате право на оплакване .
Децата са бъдещето на френската Нация и са неприкосновенни !
Ако не ви боли и ако не ви цапат много се усмихвайте любезно...


Дава под наем магазин в София, Център, пл. Гарибалди | 0895417497 

Описание : работна площ, тоалетни, склад, два входа
+ авариен изход, ТЕЦ, СОТ, видеонаблюдение, охраняем паркинг...


маркетинг и реклама на имоти