сряда, 20 януари 2016 г.

Как се постига пазарна цена ?

Vladimir Yosifov Как се постига пазарна цена ли ?
Като "сблъскаш" в имота, който предлагаш на пазара, брокери имоти, клиенти поръчали подобен имот, купувачи от Социалните мрежи, спекуланти, собственици на подобни имоти, които само си сверяват часовника и туристи.
Другото е ала, бала, портокала.

Когато се получи тарапана никой не смее да извива ръце и се страхува да не изгуби добрия имот.
Тогава и само тогава хората с пари и работещ мозък се открояват. ТЕ са купувачи, които купуват на пазарна цена !!!
Останалите чакат агенциите да свалят цената и да се облажат спекуланти.

ЗАЩО става така ?
ЗАЩОТО предимно спекуланти дават премия на брокерите !!!!!!!!!!!!!!
Когато поръчалите имот със зададено местоположение или адрес започнат да дават ПРЕМИЯ ще се оправят нещата !!!!
Дотогава собствениците на имоти ще дават под наем и ще продават имота си на НЕпазарна цена .

Вие как получавате ИСТИНСКА пазарна цена ?

Владимир Йосифов,
https://www.facebook.com/Vitosha.Boulevard.Sofia/

Забележителност633 харесвания
"#Sofia #streetphotography"


Витоша булевард

  • Пламен Георгиев
  • Даниела Грозева
Vladimir Yosifov Преди няколко седмици голям играч на пазара на имоти в София ми каза, че не било правилно да СБЛЪСКВАМ, в един и същ момент брокери, клиенти поръчали подобен имот, купувачи от Социалните мрежи, спекуланти, собственици на подобни имоти, които само си сверяват часовника и туристи... ЗАЩОТО нямали достатъчно време да се огледат и да предлагат цена на собствениците ?!?!?!
Че тогава защо собствениците наемат агенция ?
Защо агенциите правят огледите така, че да не се виждат конкурентите за имота ?
Цената не е пазарна при такава продажба !!!!!

Кой ще повтори думите ми ?
никой
Веднага ще го изгонят от бранша smile emoticon...
https://www.facebook.com/Sofia.Plaza.Garibaldi/

Забележителност
"Прекрасна снимка на People of Sofia
Уеб сайт за изкуство/хуманитарни науки
https://www.facebook.com/PeopleOfSofiq"


Площад Джузепе Гарибалди

669 харесвания
14 говорят за това

В повечето случаи продавачът или наемодателя имат достатъчно време за да следят пазара и да регистрират обявените цени за района и улицата / булеварда където е имота им.
Ако правят това ще знаят дали пазарът на имоти търси или предлага.
Важно е разумно да определите какви хора биха платили пазарна цена за да го притежават или наемат !!!
Ако сте създали добър профил на купувач или наемател ще имате успех.
/ добре е да говорите с агенции имоти и да заявите решение да продадете имота. Така ще им дадете възможност да събират абонати за точно този апартамент, офис, магазин, заведение /

Ако притежавате имот на престижно място може да се договорите с агенции за имоти, с офиси наоколо, да платите по-ниска комисионна защото сте обявили имота по-рано и те имат възможност да намерят клиент без сериозни разходи за реклама.

Vladimir Yosifov Двойната сделка не е проблем ако не се протака и не се сваля цената. А, да, и условията са добри за двете страни .
Не забравяйте, че все повече агенции ще управляват имотите, които дават под наем. Добре е да познават и наемодателя, и наемателя !!!
Не е проблем да има двойна сделка при продажба и когато продавачът има добър адвокат.

Въпросът с рекламата е основен .
АКО една агенция няма капацитет да осигури силна реклама за двойна сделка е коректно да работи с колеги . Това е . Просто е .

Georgi Pavlov "ако не се протака", "ако условията са добри", "добре е", "силна реклама" - съжалявам, но това са разтегливи до безкрай понятия. или осигуряваш достъп на колеги за оглед и оферта, или не.
Vladimir Yosifov Georgi Pavlov, зависи от имота. Ако имате поръчки за подобен имот няма да го отворите за колеги докато не го видят абониралите се, нали ?
АКО имате добра реклама ще имате поръчки и тогава ще искате да покажете на абонатите си имота, а след това да го отваряте за колеги .

Правилно е да е отворено за колеги.
Но, има клиенти което не искат да се разнася мълва, което променя предлагането .
Рекламирал съм имоти дадени под наем. Наемателите не трябва да разбират, че имота се продава .
Пресявам с месеци тези, които се обаждат. Не мога да покажа на която и да е агенция имота защото този, който е поръчал рекламата е бил пределно ясен, а той ми плаща.

Правилно е при ДВОЙНА сделка това да е определено при поръчката. Продавачът да определи след кой ден / седмица / имота се отваря за агенции .
Някои имоти имат слабости и е необходимо повече работа. С двойната сделка продавачи позволяват на агенцията да спечели повече пари и да не се притеснява да плаща за реклама.
Сложно е .
Първата страница, която направих във Фейсбук беше поръчана от собственик на офис, който не искаше да вижда агенции докато е жив. Нито една агенция не му предлагала наемател с желание за срок повече от 1-3 години . Той искаше 7-9. Искаше гаранции, както е в Европа .
Е, какво може да направите ?
Отворен сте за колеги, но не може да направите нищо.
Обяснявах на брокери, че ако имат клиент за срок 7 и повече години ще може да видят офиса.
Горката ми майка. Много почитатели имаше ...

Пазарът ни още е див.





Витоша булевард at Реклама на недвижими имоти.
Този апартамент е с уникална гледка !
Пазарът на имоти има нужда от помощ както от агенциите за недвижими имоти, така и от сериозните медии .
Всъщност и застрахователите имат вина ...
Представете си какво би станало ако можете да купите и трите тавана над апартамента ...
В цивилизованите страни за такъв апартамент ще има десетки поръчки от купувачи и когато собственик реши да продава и обяви апартамента на пазара агенциите ще участват с клиенти разбиращи колко ценна е локацията му ...
В дясно от сградата се намира Катедралата Свети Йосиф, пред сградата е Църквата Света Неделя, зад сградата е Синагогата и Джамията, до сграда е Министерски съвет, Парламента и Президенството.
От прозорците се виждат Съдебната палата и Пешеходната зона на бул. Витоша.
На няколко крачки от входа на сградата е Метростанция Сердика и паркинг.
Ах, да, намира се на другия бряг.
От другата страна, на булевард Тодор Александров. Там, където още има социализъм... Затова тази сграда не е "представителна".





Няма коментари:

Публикуване на коментар