понеделник, 2 февруари 2015 г.

Колко струва ?

Здравейте Silva Forest, работя като "сито за клиенти".
Поръчителят посочва колко голями да са дупките на ситото.
Трудно е... не защото работата е тежка или сложна, а защото хората, които искат да им свърша работа не разбират как го правя. Те смятат, че пиша обява и я пускам в Социалните мрежи.
Обяснявам, но това не помага.
Тук, в #България услуга е безплатна помощ, а не бизнес.
Не е важно каква е обявата, а КОЙ ще я прочете.
Може само трима души да прочетат моя #реклама, но да бъдат правилните хора.

Имам десетки успешни сделки без да виждам наемателите.
Случва се да не видя на живо нито имота, нито собственика му.
Важни са местоположението и качествата му.
Малко българи биха платили за такава "#услуга".
- "Йосифов си седи на бюрото и си клати краката, а ние ще му плащаме за да се забавлява ???"
Ха, ха !!!
#имоти, #София, #местоположение,,,
Ситото ми е "вълшебно"!!!
Създавам го и го подобрявам с години.
---
Някои агенции за недвижими имоти включиха  #копирайтъри в сайтовете си. Това помогна за оцеляването им.
Шеф на гигантска агенция за имоти не разбра какво му говоря и след няколко месеца беше сменен от млад човек, който усеща посоката на вятъра.
В бранш имоти трудно и бавно се променят нещата защото голяма част от клиентите живеят в предишни десетилетия.

#silvaforest, пожелавам Ви здраве и успехи !


От няколко дни разглеждам цените на колегите копирайтъри. Наблюденията ми са две: в почти нито един професионален сайт на копирайтър не са посочени цени за услугите му – не знам каква е причината за това; там, където има...
Вижте още от Силва Форесттук .
Самоук съм. Започнах в интернет клуб през далечната 2004-та година.
Плащах дребни суми на дежурните в интернет клубове за да ми покажат някои неща.
Започнах да търся кой да ми изработи сайт за реклама на имоти. Месеци наред говорих с различни хора и нищо. Платих за изработка сайт във фирма с известно име, но се оказа, че не желаят или не могат да изпълнят заданието ми.
Лошо !
Продължавах в интернет кафета и говорих със служителите. Те разбираха, че вече знам доста, но им беше скучно и понеже продължих да плащам дребни суми ми помагаха.
Намерих човек, който се съгласи да изпълни заданието ми за сайт.
След няколко месеца стартирах сайт, който беше на две самостоятелни нива. / 2005-та година / . Цената беше умопомрачителна за онова време, но се уговорихме, че ще платя и той ще изпълни точно искането ми и ще продължи да ме учи. Месечната такса за хостинг беше в пъти по-висока от тази на известни фирми. НО, можех да се обадя и да поискам промяна в сайта, която ми е необходима към момента.
Човек не може да разбере какво ще му е нужно в началото.

Първото ниво беше за реклама на имоти. Второто ниво беше за статии и снимки.
Двете нива бяха самостоятелни. Тези, които разглеждаха имот не виждаха второ ниво и не се разсейваха с коментарите ми. Тези, които четяха коментарите ми и гледаха снимки не виждаха първото ниво. Двете нива генерираха трафик независомо едно от друго.
Говоря за 2006-та година !!!
Агенциите не можеха да разберат как им дишам във врата и защо откривам точният клиент.
След години започнах да се подигравам на имот.бг. Емил, който приемаше обявите на Бряг имоти поиска да разбере как моите реклами имат такава сила. Обясних му. Имот.бг създаде нивата, но не ги скри и днес може да видите успеха им.

Много години след моят сайт агенции за имоти включиха блогове в сайтовете си. Но в сайт за имоти не можете да покажете статии и снимки с коментари на новините от деня, а те показват как се развива Обществото и как политиката ще повлияе на имотите.
Имах много проблеми с колеги. КОЙ съм бил аз, че да имам сайт за реклама на имоти.
Безумци !
Те не разбираха, че България се променя. Някои от тях ходеха в чужбина и се щракаха пред паметници и фонтани. А аз пътувах и се срещах с колеги от Малта и Франция. Присъствах на огледи и преговори на стотици апартаменти. Оставиха ме да гледам как се управляват апартаменти. Показаха ми как работи Системата...

Кандидатствах в НСНИ за членство като физическо лице.
Не бях виждал толкова презрение...
След много, прекалено много, години бях поканен от г-н Иван Велков, председател на НСНИ да стана член като физическо лице.

Необходимостта от сайта ми изтече и го спрях.
Това изкопа пропаст между мен и шефовете ми, но те не разбираха, че работя по усет.
Още в началото бях казал, че съм създал сайт за да осъществя мой проект. Осъществих го и сайтът не ми е нужен. Шефовете ми не поискаха да го купят / дори не говориха да им го подаря / .
Политическите кризи ме убедиха, че скоро рекламата ще стане ВАЖНА, както говоря на колеги от години.
Основната задача на агенцията е да рекламира имота така, че да дойде подходящ клиент, а не брокери да обикалят като "простинали кобили" из града в търсене на някой, който да се хване на въдицата.
"Преместих се" от собствен сайт в Социалните мрежи.
Създадох профили преди години и бавно изграждам позиция. "Машините" на Гугъл ме приемат добре и успехите не закъсняха.
Е, дори човек като мен може да бъде изненадан. Бряг медиа груп прекратиха договора си с мен. Разбирам ги. Създадоха добър сайт, наеха местни хора, които да генеринат трафик и софиянец вече не е нужен.
Успех на всички бивши колеги !
От няколко месеца започнах работа по идея, която много харесвам :

Булевард Витоша, София ;

Площад Джузепе Гарибалди, София ;

Булевард Черни връх, София ;

Булевард Цар Освободител, София ;

Площад Патриарх Евтимий, София ;

Улица Козяк, София ;

Улица Граф Игнатиев, София ;

Площад Хелзинки, София ;

Площад Малките пет кьошета, София ;

Булевард Арсеналски, София ;

EXPO 2000, Лозенец, София ;
и други добри места за живот и бизнес в столицата...

Идеята ми е всеки от читателите да може да покаже в мой профил имот с добро местоположение и да му поиска справедлива цена.
Няма значение ... дали обявата ще бъде от частно лице, агенция, банка, застрахователна компания или адвокатска кантора - управител на ценни имоти.
Идеята не е да конкурирам портали за имоти или големи агенции, а да покажа добро местополжение и да печеля от натрупания опит и знания чрез генериране на трафик, който привлича добри клиенти.
Често агенции за недвижими имоти имат поръчка от клиент, който иска имот с добро местоположение, но в този момент на пазара няма обявен имот.
Ако идеята ми бъде приета, след време в профилите ми ще има обявени имоти с добро местоположение, които ще бъдат по-скъпи, но при желание от купувач или наемател да живее или развива бизнес точно на това място ще има с кого да преговаря за цената и наема.
Самата сделка не ме интересува.
Интересува ме рекламата на местоположението.

През 2015-та година за много българи е ясно, че местоположението е важно и Кметство на София се грижи за увеличаване цените на имоти с добро местоположение.
Вече е ясно, че имотът е инвестиция само ако местоположението е добро.

Ако мястото няма бъдеще покупката на имот не е инвестиция, а спекулация, която може да бъде и успешна, и неуспешна... !!! ...


@Heineken: "Enjoy the latest Heineken news, films, music & sporting events"...


Владимир Йосифов
Владимир Йосифов



Няма коментари:

Публикуване на коментар