четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Вие расисти ли сте ?



ВИЖТЕ силата на скритата реклама :
Партизанският маркетинг създаде Скрита реклама на идеи.

United Colors of Benetton е добър пример за въздействието на рекламата върху хора, които не купуват рекламираните продукти. Benetton направи за няколко години това, което Религиите не можаха за векове ...
Да, има критики към рекламите на United Colors of Benetton и обвинения в лъжи, но никой не оспорва успехът на марката за бързото обединяване на различни хора. Рекламните кампании на Обединените цветове изградиха основата за щастлив живот на милиони жени и мъже.
Рекламите на United Colors of Benetton се превърнаха в медия и имат няколко нива на въздействие.
Първото ниво на въздействие е Benetton продава качествени дрехи.
Второто ниво е Benetton заменя мрачните цветове на Средната класа с весели тонове.
Третото ниво е Benetton продава красиви дрехи и обединява хора с различни цветове на кожата.
Четвъртото ниво е с дрехите си Benetton обединява хората, които не са расисти.
Петото ниво е бъдете здрави със здравите дрехи на Benetton .
Шестото ниво е ...

Не познавам живота в САЩ. Виждал съм Лондон и бях поразен от спокойствието на което се радват хора от цял свят.
Бог да пази Кралицата !
Великобритания показва, че хора от цялата Земя може да живеят в мир .
/ Ако работят и не крадат ближните си ... /








Следя с интерес Партизанският маркетинг в кампаниите на Джейми Оливър.
Скритата реклама на Джейми променя мисленето на милиони по цял свят, така както, преди години Benetton продаваше надежда на свобдните хора.

United Colors of Benetton

Владимир Йосифов
Владимир Йосифов

Няма коментари:

Публикуване на коментар